logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۲۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار خدابنده:

افزایش 7 برابری اعتبارات دهیاری های شهرستان خدابنده/ ارتقاء کیفیت راه های شهرستان خدابنده یکی از مطالبات مردمی است

افزایش-7-برابری-اعتبارات-دهیاری-های-شهرستان-خدابنده-ارتقاء-کیفیت-راه-های-شهرستان-خدابنده-یکی-از-مطالبات-مردمی-است

فرماندار خدابنده از بهره برداری یک کمربندی به طول 18 کیلومتر در شهر قیدار خبر داد و گفت: ارتقاء کیفیت راه های شهرستان خدابنده یکی از مطالبات مردمی است.

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعتبارات دهیاری های شهرستان خدابنده اظهار کرد: از سال 93 به بعد اعتبارات دهیاری های شهرستان خدابنده که تخصیص اعتبارات استانی شده است بیش از 7برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات برای روستا ها ابراز کرد: به دلیل افزایش اعتبارات روستایی، پروژه های عمرانی در روستا های شهرستان خدابنده افزایش داشته است و در 155 روستا پروژه عمرانی برای دهیاری ها تعریف شده است.

فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه عمده ترین دغدغه فرمانداری در شهرستان خدابنده ارتقا کیفیت راه های مواصلاتی است خاطر نشان کرد: برای ارتقاء کیفیت راه های سلطانیه، قیدار، کبوتر آهنگ از طریق اعتبارات کشوری تامین مالی شده است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار بالا برای ارتقا کیفیت راه های شهرستان خدابنده از طرف استانداری زنجان افزود: استانداری زنجان بیش از 50میلیار تومان اعتبار برای ارتقاء راه های شهرستان خدابنده اختصاص داده است.

بیگدلی با اشاره به فعالیت ها برای ارتقا کیفیت راه های شهرستان خدابنده بیان کرد: پروژه کمربندی شهر قیدار که ادامه پروژه سلطانیه_قیدار، به طول 18 کیلومتر است؛ در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به کاهش بار ترافیکی شهر با افتتاح این پروژه ابراز کرد: بیشتر بار ترافیکی شهر قیدار از این کمربندی رد می شود و این مسئله یکی از مطالبات شهروندان شهرستان خدابنده در طول چندین سال بوده است و با افتتاح این پروژه این مطالبه مردمی بر طرف می شود.

فرماندار خدابنده با اشاره به خدمات پزشکی و خدمات جاده ای شهرستان خدابنده ابراز کرد: با کارهای انجام شده ضریب امنیت جاده ای شهرستان قیدار افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در آمار تصادفات جاده ای ما شاهد خبر های خوشی هستیم خاطر نشان کرد: به همت راهداری و پلیس آمار تصادفات جاده ای شهرستان خدابنده بیشتر از 50درصد کاهش داشته است و فوتی های ناشی از تصادفات جاده ای نیز نسبت به سال 97 کاهش داشته است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر