logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۲۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فعالیت دبیرخانه گروه های جهادی و تبلیغی در زنجان

فعالیت-دبیرخانه-گروه-های-جهادی-و-تبلیغی-در-زنجان

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای تربیت مبلغین و مبلغات دبیرخانه گروه های جهادی و تبلیغی در استان زنجان شکل گرفته است.

حجت الاسلام احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دبیرخانه گروه های جهادی و تبلیغی در استان زنجان شکل گرفته است که تربیت مبلغین و مبلغات را در عرصه های راهیان نور، هیئات مذهبی، مدارس،اردوهای جهادی و خانواده پیگیری می کند.

وی با اشاره به فعالیت برخی هیئات عشیره ای در زنجان، خاطرنشان کرد: در شهرستان ماهنشان نیز گروه های مختلفی فعالیت می کنند که باید با ظرافت لازم کار شده و مباحثی که باعث وحدت و هم افزایی می شود،بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه دبیرخانه گروه های جهادی و تبلیغی به صورت مسنجم در زمینه فعالیت هیئت های کوچک برنامه ریزی می کند، بیان داشت: اگر چه فعالیت هایی در این زمینه انجام شده است اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب  زمان بیشتری نیاز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه بانوان فرهیخته،بیان داشت: بیشترین جمع حاضر در هیئت های اندیشه ورز بانوان با حضور طلاب حوزه علمیه بوده است که تلاش داریم در کنار طلاب و مبلغان از ظرفیت دانشگاه هم استفاده کنیم.

حجت الاسلام احمدی بر ضرورت ارتباط بانوان حوزوی و دانشگاهی تاکید کرد و گفت: این دو از موثرترین اقشار جامعه محسوب می شوند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه سبک زندگی در حوزه بانوان،گفت: دوره های توانمند سازی در حوزه سواد فضای مجازی برای این افراد برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به کاهش محسوس جرم و جنایت در ایام محرم، افزود:هر جا توانستیم فرهنگ اهل بیت را در قالب شادی و سیره اهل بیت (ع) بیان کنیم، برده ایم.

بیشتر بخوانید

لحظه های عمر داعیان راستین، تبلیغ دین و احیای سنت است

تبلیغ ویترینی اثرگذاری لازم را ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در جشن های نیمه شعبان و عید غدیر مدل مردمی شادی را تجربه کردیم،افزود: باید در جلسات اندیشه ورزی موضوعات مختلف مطرح و راهکارهای عملی ارائه شود.

احمدی بیان داشت: تربیت شاخص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا برنامه های ویژه ای نیز برگزار می شود.

وی گفت: ضروری است رسانه ها در خصوص نشاط درست بانوان مدل ارائه کنند تا بحث مطالعاتی انجام و برنامه ها اجرایی شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر