logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۲۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

احکتار کنندگان در استان زنجان به بیش از 500 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند

احکتار-کنندگان-در-استان-زنجان-به-بیش-از-500-میلیارد-ریال-جریمه-محکوم-شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به پرونده تعزیراتی تشکیل شده در استان زنجان گفت: بعد از بررسی پرونده‌های احکتار در زنجان عاملان آن به بیش از 500 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در زنجان 43 انبار احکتار توسط شناسایی شده است اظهار کرد: 7 انبار نیز در شهرستان ابهر کشف و شناسایی شد.

وی تصریح کرد: بعد از شناسایی انبارهای احتکار کالا در استان با دستور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی کالاها در محل توقیف و پرونده ها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه با احتکار کنندگان قاطعانه برخورد می شود عنوان کرد: براساس قانون کالاهای احتکار کشف شده باید با نرخ دولتی توزیع شود.

وی بیان کرد: پس از سیر مراحل قانونی عاملین احتکار علاوه بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ مصوب دولتی ، به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 500 میلیارد و 100 میلیون ریال محکوم شدند.

ممیزی با اشاره به مختومه شدن 2 هزار و 530 پرونده تعزیراتی در زنجان عنوان کرد: این تعداد پرونده ها پس سیرمراحل قانونی مختومه شدند.

وی از افزایش 13 درصدی ورود پرونده‌های تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: متخلفان به 175 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر