logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جلسه امور اراضي زنجان مطرح شد؛

مصوبه شورای عالی شهرسازی به مشکلات پروژه گاوازنگ پایان می دهد

مصوبه-شورای-عالی-شهرسازی-به-مشکلات-پروژه-گاوازنگ-پایان-می-دهد

رئیس سازمان امور  اراضی کشور گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه گردشگری گاوازنگ زنجان به نظر می رسد مصوبه شورای عالی شهرسازی به مشکلات پروژه گاوازنگ پایان می دهد.

به گزارش موج رسا; علیرضا اورنگی امروز در جلسه بررسي مشکلات حوزه امور اراضي استان زنجان اظهارداشت: در جلسات تخصصی پروژه گاوازنک زنجان از معاونت های ستاد امور اراضی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه موافق واگذاری گاوازنگ به شهرداری هستیم،افزود: حسن انجام این کار،نظارت دولت است.

این مسئول بیان داشت: طی مسیر شورای عالی شهرسازی برای طرح موضوع و حل مشکلات این پروژه ضروری است.

رئیس سازمان امور  اراضی کشور بر ضرورت تعیین مشاور برای این پروژه تاکید کرد و گفت: این طرح می تواند از طریق مسیر جلسه برنامه ریزی استان پیگیری و مصوبه شورای عالی شهرسازی را که دارای مقرراتی به صورت روشن است، اخذ کند.

اورنگی ادامه داد: با اخذ مصوبه از طریق شورای عالی شهرسازی سرمایه گذاری و نحوه بهره برداری نظام یافته می شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: گاوازنگ همواره به عنوان منطقه گرشگری از گذشته در زنجان فعال بوده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار شده است،افزود:اراضی ملی این پروژه با آرای دادگاه ها در حال کاهش است.

بیشتر بخوانید

این مسئول با بیان اینکه این ۷۵ هکتار دارای ۱۴ قطعه است که هر کدام دارای پروژه خاص هستند،افزود:مسیر انتقال سند به سازمان همیاری شهرداری انجام و سپس به ذی نفعان ارائه شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان برضرورت واگذاری پروژه گاوازنگ به شهرداری صرف نظر از تعهداتی که وجود دارد تاکید کرد و گفت: این موضوع موجب ادامه توسعه طرح می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر