logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۲۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پروژه گاوازنگ باید به شهرداری زنجان واگذار شود

پروژه-گاوازنگ-باید-به-شهرداری-زنجان-واگذار-شود

استاندار زنجان گفت: واگذاری گاوازنگ به سازمان همیاری شهرداری ها اشتباه بزرگی بوده و اعتقاد دارم آش با جاش گاوازنگ باید به شهرداری واگذار شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه بررسي مشکلات حوزه امور اراضي استان زنجان اظهارداشت: در دهه ۷۰ به منظور ایجاد بستری برای سایت گردشگری، ورزشی و خانوادگی و برگزاری جشنواره های مختلف،منطقه گاوازنگ به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار شده است.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های زنجان در سال ۷۵ موافقت واگذاری ۱۰۰ هکتار را اخذ می کند‌.
این مقام مسئول تصریح کرد: در نهایت با ۷۵ هکتار موافقت می شود و با تشکیل جلساتی اخیرا مجدد به این موضوع ورود شده است.
استاندار زنجان بیان داشت: علیرغم اینکه این منطقه از بهترین مناطق گردشگری است اما هنوز ورود نکرده ایم اما باید با هرکس در هر سنواتی که تخلف کرده است، به شدت برخورد شود.
حقیقی با اشاره به ظرفیت های گردشگری منطقه گردشگری،بیان داشت:می توان سرمایه گذاری لازم را در این منطقه انجام شود.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود در این منطقه می توان حداقل شش ماه برای کشور و ۹ ماه برای استان با توجه به بسترهای اولیه مطلوب آن،استفاده کرد.

بیشتر بخوانید

 
استاندار زنجان با بیان اینکه طرح گاوازنگ باید در قالب پکیج دیده شود، خاطرنشان کرد: حق مردم هم نباید نادیده گرفته شود.
حقیقی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این منطقه؛ بیان داشت: با وجود اینکه در داخل شهر ورزشگاه داریم نیازی به ساخت ورزشگاه در آن منطقه نبود.
وی از اختصاص ۵ میلیارد تومان از استان و ۱۰ میلیارد تومان از سوی وزارت مربوطه به این پروژه،گفت: تلاش دارم این پروژه اجرایی شود.
این مقام مسئول با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس در این منطقه، افزود: کمیته ای برای واگذاری گاوازنگ به شهرداری تشکیل می شود.

حقیقی با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در حوزه کاداس در زنجان، خواستار ارائه اعتبارات بیشتری به این طرح شد.

این مقام مسئول برضرورت تعیین تکلیف پروژه گاوازنگ تا دو هفته آینده تاکید کرد و گفت: موضوع گاوازنگ در مدت یاد شده جمع بندی و پیشنهاد عملی ارائه شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر