logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۲۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

در برابر توطئه‌های دشمن باید تمام قد بایستیم/ هیچ هراسی از حربه‌های دشمن نداریم

در-برابر-توطئه‌های-دشمن-باید-تمام-قد-بایستیم-هیچ-هراسی-از-حربه‌های-دشمن-نداریم

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر حفط انسجام و اتحاد در دفاع از انقلاب و حمایت از مقام معظم رهبری گفت: در برابر توطئه‌های دشمن باید تمام قد بایستیم.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام میریعقوب موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب قوه قضایئه اظهار کرد: در حال حاضر قوه قضائیه عملکرد مطلوبی دارد و این قوه تمام در انجام کارها تمام توان خود را بکار بسته است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری قبل از درمان مهمترین موضوعی است که باید مد نظر قرار داد تصریح کرد: قوه قضائیه باید به موضوع پیشگیری بیشتر توجه کند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه قوانین جمهوری اسلامی ایران برای همگان لازم الاجرا است افزود: همه در برابر قانون یکسان هستند و باید از کسانی هم که در امورات کارهای قضایی فعالیت دارند مراقبت شود.

وی با تاکید بر اجرای قانون یکسان برای همه افراد در جامعه عنوان کرد: نباید در برخورد با متخلفان به جایگاه و روابط شخصی آن که خلاف قانون عمل کرده توجه شود و باید عمل فرد خلافکار مورد سنجش قرار گرفته و براساس قانون با آن برخورد شود.

بیشتر بخوانید:

دشمن همیشه دشمن است

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید براینکه باید با تمام توان و اتحاد و با انسجام کامل از انقلاب و مقام معظم رهبری پیروی کنیم افزود: ما از حربه‌های دشمن هیچ هراسی نداریم و با انسجام کامل باید در برابر دشمن و توطئه‌های دشمن بایستیم.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز در برابر همه توطئه‌های دشمن ایستادیم افزود: بعد از این نیز در هر زمانی که دیدیم دشمن نیت شومی دارد باید در برابر آن تمام قد بایستیم.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه به اهمیت موضوع فرهنگ در جامعه اشاره و بیان کرد: آنچیزی که اقتصاد را در جامعه پشتیبانی می‌کند فرهنگ است.

وی با تاکید بر اینکه باید همه نهادهای تعلمی، تربیتی و دانشگاهی در راستای ارائه فرهنگ دینی در جامعه کوشا باشند افزود: ‌در این عرصه کارهای زیادی انجام شده است اما حق مطلب هنوز ادا نشده است.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه قرآن و ائمه اطهار(ع) سرمایه عظیم در جوامع اجتماعی هستند بیان کرد: خداوند به وسیله امامان و ائمه ‌اطهار(ع) راه سعادت و خوشبختی را به مردم نشان داده است و این راه تنها راه سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر