logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۲۳۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

کسب مدال طلای بازی های بشر دوستی توسط ورزشکاران زنجان

کسب-مدال-طلای-بازی-های-بشر-دوستی-توسط-ورزشکاران-زنجان-

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ورزشکاران جمعیت هلال احمر زنجان  در بازی های بشردوستی که به میزبانی استان همدان برگزار شده است دو مدال طلای رشته آکسایا را کسب و به مقام نخست راه یافتند.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 6 تیم به مسابقات ورزشی بشردوستی او- اسپرت که به میزبانی استان همدان برگزار شده است، اعزام شده اند.

وی افزود: شرکت کنندگان در رشته آکسایا از استان های از خراسان جنوبي، كرمانشاه، چهار محال و بختياری، آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان  و منطقه آزاد اروند بودند که زنجان از بین تیم این استانها به مقام نخست این رشته راه یافت.

این مسئول تاکید کرد: خانم شيما نورزوی و ليلا ميرزايی عادل که به مقام نخست این رشته ورزشی در بازی های بشر دوستی راه یافته اند، به بازی های جهانی كه در آنتاليا برگزار خواهد شد، راه پيدا كرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر  تفاهم نامه ای با محوریت فعالیت های بشردوستانه با فدراسیون جهانی او-اسپرت منعقد کرده که موضوع آن ترویج بازی های بشردوستی در سطح ملی و بین المللی در راستای اهداف بشردوستانه و خدمات داوطلبانه از طریق فدراسیون او- اسپرت با حمایت و پشتیبانی جمعیت هلال احمر است.

میرزایی یادآوری کرد:  او – اسپرت متولی مجموعه ای از ورزش های عملیاتی شامل رشته های ذهنی، رزمی، آبی و هنری است که با اهداف بشردوستانه و خدمات داوطلبانه انجام می شود.

وی اظهارداشت: برای مسابقات بشردوستی از این استان زنجان 6 تیم برای رقابت در رشته های ورزشی، پارتیان، آکسایا، اوکسیان،  تیرازیس  و اهمتان به مسابقات بشردوستی که به میزبانی استان همدان برگزار می شود، اعزام شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در رشته ورزشی آکسایا  و اوکسیان هر کدام یک تیم از خانم ها، تیرازیس و اهمتان نیز هرکدام یک تیم از آقایان و برای پارتیان نیز 2 تیم خانم و آقا از استان زنجان رقابت خواهند کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم بتواینم جامعه داوطلبی را افزایش داده و علاقمندان به رشته های ورزشی بشر دوستی را در جمع  جمعیت هلال احمر داشته باشیم و از طرفی هم  بتوانیم جامعه داوطلبی را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید

تجهیزات جمعیت هلال احمر به روز است

هلال احمر استان زنجان 90 ساله شد

وی یادآوری کرد: تلاش ها و اقدامات  برای شرکت در مسابقات بازی های بشردوستی برای این جمعیت بسیار ارزشمند است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: او- اسپرت متولی ورزش های چند مرحله ای چند رقابتی مدرن است که ارتباط تنگاتنگی با خدمات داوطلبانه امداد و نجات و واکنش سریع دارد.

میرزایی اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف استراتژیک آن توانمند سازی داوطلبان در آماده سازی، مقالبه و بازسازی در بحران هاست.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر