logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۲۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان خبر داد

پرداخت 153 میلیارد ریال تسهیلات در هفته دولت به 47 طرح تعاونی در زنجان

پرداخت-153-میلیارد-ریال-تسهیلات-در-هفته-دولت-به-47-طرح-تعاونی-در-زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان از پرداخت 153 میلیارد ریال تسهیلات در هفته دولت به 47 طرح تعاونی خبر داد.

به گزارش موج رسا; محمدرضا یوسفی امروز در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر استان زنجان با اشاره به پیشینه تشکیل تعاونی‌ها در استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 4525 شرکت تعاونی در استان تشکیل شده که تعدادی از این شرکت‌های تعاونی به دلایل مختلف از گردونه فعالیت خارج شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1170 شرکت تعاونی فعال در استان زنجان وجود دارد، ابراز کرد: این تعداد شرکت تعاونی فعال در استان توانسته‌اند 12 هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده و 9000 نفر از جمعیت استان را به عضویت خود درآورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه 85 درصد از جمعیت استان زنجان عضو شرکت‌های تعاونی در بخش‌های مختلف هستند، اضافه کرد: سال گذشته 105 شرکت تعاونی با عضویت 202 نفر در استان زنجان تشکیل شد که زمینه اشتغال 1164 نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال 21 شرکت تعاونی در استان تشکیل و 29 نفر نیز به عضویت این شرکت‌های تعاونی درآمده‌اند، خاطرنشان کرد: با تشکیل این تعاونی زمینه اشتغال 387 نفر در استان زنجان فراهم می‌شود.

یوسفی به پرداخت تسهیلات 200 میلیارد تومانی به شرکت‌های تعاونی فعال در استان اشاره کرد و گفت: 153 میلیارد ریال تسهیلات در هفته دولت و به مناسبت هفته تعاون، برای 47 طرح تعاونی پرداخت شده که در این زمینه استان زنجان رتبه اول کشوری را دارد.

وی بیان کرد: شرکت تعاونی مس، چاقوسازان، کفش هیدج و ... به عنوان شرکت‌های تعاونی فعال در استان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تشکیل میز صادرات در زنجان یکی از اقدامات مهم این اداره‌کل است، افزود: در همین راستا سال گذشته صادراتی به ارزش 20 میلیون دلار از این محل محقق شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر