logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۲۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی:

کمک ۲۲۰ میلیارد تومانی مردم به سیل زدگان

کمک-۲۲۰-میلیارد-تومانی-مردم-به-سیل-زدگان

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: در سیل اخیر، مردم ۲۲۰ میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر برای رفع نیازهای مردم سیل زده کمک کردند.

به گزارش موج رسا; علی اصغر پیوندی امروز در مراسم افتتاح مجهزترین سالن همایش استان‌ زنجان، اظهارداشت: امیدواریم جمعیت هلال احمر بتواند به وظایف خود به نحو مطلوبی عمل کند.

ارگان اندادی فرهنگی و اجتماعی با وظایف وی با بیان اینکه مردم جمعیت هلال احمر را بیشتر در حوادث می شناسند، این سازمان برون نگر بوده و با مردم نیز ارتباط بسیار بالایی دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد : سازمان با همه اقشاری که دوست دارند به مردم خدمت کنند، ارتباط دارد و از ظرفیت های قشرهای مختلف استفاده می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی بیان داشت:جمعیت هلال احمر با ۴ وظیفه در خدمات رسانی به مردم تلاش می کند این موضوع موجب شده تا این جمعیت زبانزد در کشور، منطقه و فدراسیون جهانی باشد.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ادامه داد: در هر نقطه که انسان درد مندی باشد، این جمعیت برای کاهش آلام و تسکین و رفع نیازمندی در هر شرایطی به وظیفه خود عمل می کند.
پیوندی با بیان اینکه تکریم انسان ها از دیگر وظایف این جمعیت است، افزود: تلاش می کنیم در همه کارها کرامت انسان ها را حفظ کرده و به آن احترام بگذاریم.
وی گفت: خدمت به مردم افتخار بزرگی برای جمعیت هلال احمر محسوب می شود. 
این مسئول خاطرنشان کرد: ترویج روحیه صلح و دوستی رفاقت و محبت در بین همه انسان ها از دیگر وظایف این سازمان است.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی افزود: امروز به انسجام و وحدت ملی برای عبور از تنگناها نیازمندیم.
میرزایی بیان داشت: ارتقای سلامت از دیگر وظایف این سازمان است که بیشتر در بعد توانبخشی و بهداشت و درمان پس از حادثه خدمات رسانی می کند. 
وی با اشاره به اینکه خسارت های سیل در کشور ۷۶ نفر تلفات داشت؛افزود: سیل با کمک های مردم به سیل مهربانی و همدلی تبدیل شد.
این مسئول ادامه داد: ۱۷ پروژه در ۱۳ استان کشور در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از منابع مختلف افتتاح می شود.
وی گفت: با مردم بودن را افتخار خود می دانیم و خود را مدیون مردم می دانیم.
این مسئول با اشاره به بازسازی سالن هلال احمر زنجان، گفت: این هدیه ای به مردم فهمیم زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر