logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۲۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

اعزام ۹۰۰ مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف زنجان

اعزام-۹۰۰-مبلغ-در-ایام-محرم-به-مناطق-مختلف-زنجان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در ایام محرم ۹۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان برای تبلیغ اعزام می شوند.

به گزارش موج رسا، حجت الاسلام احمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم با ارتباط مطلوب با رسانه ها فضای فکری و فرهنگی جامعه را متعالی کنیم.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با بیانیه گام دوم و با انتصاب جدید آن که فتح الفتوحی از سوی مقام معظم رهبری در انتصاب یک جوان به ریاست این سازمان است،گام بر می دارد.
این مسئول با اشاره به بخش اول بیانیه گام دوم در زمینه خودسازی و جامعه سازی،افزود: نگاه و رویکرد این سازمان با توجه به این بیانیه راهبری،راهبردی و مهندسی زیست بومی فرهنگی کشور با نگاه قرارگاهی به مسائل است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در این نگاه سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه فکری و فرهنگی می شود، بیان داشت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث خانواده است که با نوع نگاه ایشان در سازمان در دو بعد تبیین وتحلیل گام دوم در زمینه خانواده فعالیت می شود.
حجت الاسلام احمدی ادامه داد: توجه به اسلام ناب محمدی از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه مهمترین عملیات ما در ماه محرم،بحث مقاومت و خانواده است و پویش "همسر نوشتیم" در این ماه اجرایی می شود، بیان داشت: حرکت با خانواده و کاروانی را سید الشهدا به ما نشان داد که تلاش می شود این موضوع در این ایام تبیین شود.
این مسئول از اعزام 900 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان در ایام ماه محرم خبر داد و گفت: این شبکه عظیم تبلیغی در زمینه خانواده بحث و تبیین می کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نگاه سازمان به خانواده ویژه است و در همه تشکل ها، انجمن ها، هئیت های مذهبی و شبکه عظیم تبلیغی به این موضوع توجه می شود.
حجت الاسلام احمدی بیان داشت: رویکرد و نگاه سازمان متفاوت شده و در این سازمان با 12 گروه مختلف جلسات هم اندیشی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه 70 روحانی مستقر داریم و هر کدام تا شعاع چند کیلومتری رسالت سازمان را ارائه می کنند، افزود: روحانیون مستقر محتوای تولید شده را به کف میدان می برند و قرار است 12 شب در تکایا و مساجد این برنامه ها تبیین شود.
وی از برگزاری نمایشگاه محرم از سوی برخی هئیت های مذهبی شاخص با رویکرد خانواده خبرداد و گفت:عملیات ویژه اربعین از طریق کمیته فرهنگی که برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است،برگزار می شود. 
این مسئول از اجرای طرح امام محله در زنجان خبر داد و گفت: به صورت پایلوت درچند مسجد شاخص استان برای ارتقای کارکرد مسجد برنامه هایی اجرایی می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر