logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۲۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان به 112 هزار نفر رسید

تعداد-بیمه-شدگان-اجباری-در-استان-زنجان-به-112-هزار-نفر-رسید

استاندار زنجان با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری دراستان زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان تعداد بیمه شدگان اجباری به 112 هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی با اشاره به تعداد پروژه های افتتاح شده در سال جاری اظهار کرد: 80 پروژه امسال در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: برای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 4 هزار و 340 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار زنجان ابراز کرد: 737 پروژه در هفته دولت در سال گذشته داشتیم و امسال 507 پروژه در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: این نشان می دهد که در تعداد پروژه ها 31 درصد کاهش داریم و مبلغ پروژه های سال گذشته 378 میلیارد تومان بوده ولی مبلغ پروژه های امسال به یک هزار و 66 میلیارد تومان افزایش یافته است.

حقیقی تصریح کرد: 2.8 برابر ارزش پروژه ها افزایش یافته و امسال با کاهش کمیت پروژه ها نسبت به افزایش کیفیت آنها اقدام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۷ تعداد بیمه شدگان اجباری در زنجان بیش از ۱۰۹ هزار بود عنوان کرد: این تعداد در سال جاری به ۱۱۲ هزار نفر افزایش یافته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد بهره مندان از بیمه بیکاری در استان زنجان در سال گذشته ۳ هزار ۱۱۰ نفر بود بیان کرد: در سال جاری تنها ۷۱ نفر به این تعداد اضافه شده است.

شهرام طهماسبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز در ادامه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ خدمت رسانی از مهمترین اهداف این جشنواره است اظهار کرد: پرهیز از کار فردی و توجه به کار گروهی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره عملکرد دستگاه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد عنوان کرد: افزایش انضباط اداری و هزینه کرد منابع مالی هم از دیگر اهداف این جشنواره بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه عملکرد دستگاهها با 160 شاخص مورد بررسی قرار می گیرد عنوان کرد: در این جشنواره سعی داریم بین دستگاهها رقابت ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره در حوزه اقتصاد مقاومتی مهمترین ملاکی که مد نظر قرار می گیرد جذب اعتبارات ملی است افزود: در این جشنواره نقاط قوی و ضعیف شناسایی شده تا نسبت به تقویت نقاط ضعیف اقدام لازم صورت بگیرد.

طهماسبی با بیان اینکه با رقابت ایجاد شده در جشنواره رجایی نقاط قوت و ضعف شناسایی می‌شود، بیان کرد: بهبود ارائه خدمات توسط دستگاه‌ها مورد توجه جشنواره شهید رجایی است.

وی با اشاره به اینکه باید توجه داشت که ارزیابی جشنواره شهدی رجایی فقط بخش کوچکی از نظام  رزیابی دستگاه‌ها توسط دولت است، بیان کرد: بادی همه جوانب فعالیت دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوان گکفت نظام اداری دارای چه ویژگی‌هایی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر