logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۲۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر اجرایی خانه امید زنجان:

برگزاری 1200 بسته سفری برای بازنشستگان کشوری/ خدمات پزشکی رایگان به بازنشستگان کشوری ارائه می‌شود

برگزاری-1200-بسته-سفری-برای-بازنشستگان-کشوری-خدمات-پزشکی-رایگان-به-بازنشستگان-کشوری-ارائه-می‌شود

مدیر اجرایی خانه امید زنجان از اجرای 500 بسته سفری در 6 ماهه اول خبر داد و گفت: امسال 1200 بسته سفری برای بازنشستگان کشوری برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; ابولحسن ضرغامی امروز در نشست رسانه ای صندوق بازنشتگی کشوری استان زنجان به مناسبت روز خانواده  و تکریم بازنشستگان اظهار کرد: بازنشستگان دنیایی از تجربه هستند و باید جایگاه بازنشستگان ارتقاع یابد.

وی با اشاره به فعالیت خانه امید بازنشستگان کشور در کل کشور ابراز کرد: خانه امید در کل کشور کنار پارک ها برای ایجاد نشاط ساخته شده است و خانه امیدزنجان جنب پارک شهید رجایی مستقر است.

مدیر اجرایی خانه امید زنجان با بیان اینکه فعالیت این مرکز اجتماعی است افزود: سالانه در این مرکز 1200 بسته سفری برای بازنشتگان برنامه ریزی می شود و برای هر بازنشسته 700 هزار تومان یارانه جهت سفر به همراه یک همراه پرداخت می شود.

وی بااشاره به اینکه در 6ماهه اول سال 500 بسته سفری توسط خانه امید ارائه شده است خاطرنشان کرد: در 6ماهه پایانی سال 700 بسته سفری نیز به بازنسشتگان کشوری تعلق می گیرد.

ضرغامی با اشاره به فعالیت های ورزشی خانه امید بیان کرد: هر ساله مسابقات ورزشی در 6 رشته ورزشی و سه سطح برگزار می شود.

وی با اشار به برگزاری پیاده روی ماهانه برای بازنشستگان کشوری ابراز کرد: نشاط و سلامتی یکی از مهمتری نیاز های بازنشستگان است.

مدیر اجرایی خانه امید زنجان با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به بازنشستگان خاطرنشان کرد: خانه امید در دو بخش خدمات آموزشی ارائه می دهد که بخشی از این خدمات آموزشی برگزاری سمینار ها و همایش ها است.

وی با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده به بازنشستگان در خانه امید ابراز کرد: سه روز در هفته خدمات پزشکی در خانه امید به صورت کاملا رایگان به بازنشستگان ارائه می شود.

//س

در نشست خبری صندوق بازنشستگی کشوری مطرح شد: برگزاری 1200 بسته سفری برای بازنشستگان کشوری/ ارائه خدمات پزشکی رایگان درخانه امید برای بازنشستگان کشوری مدیر اجرایی خانه امید زنجان از اجرای 500 بسته سفری در 6 ماهه اول خبر داد و گفت: امسال 1200 بسته سفری برای بازنشستگان کشوری برگزار می شود. به گزارش موج رسا؛ ابولحسن ضرغامی در نشست رسانه ای صندوق بازنشتگی کشوری استان زنجان به مناسبت روز خانواده  و تکریم بازنشستگان اظهار کرد: بازنشستگان دنیایی از تجربه هستند و باید جایگاه بازنشستگان ارتقاع یابد. وی با اشاره به فعالیت خانه امید بازنشستگان کشور در کل کشور ابراز کرد: خانه امید در کل کشور کنار پارک ها برای ایجاد نشاط ساخته شده است و خانه امیدزنجان جنب پارک شهید رجایی مستقر است. مدیر اجرایی خانه امید زنجان با بیان اینکه فعالیت این مرکز اجتماعی است افزود: سالانه در این مرکز 1200 بسته سفری برای بازنشتگان برنامه ریزی می شود و برای هر بازنشسته 700 هزار تومان یارانه جهت سفر به همراه یک همراه پرداخت می شود. وی بااشاره به اینکه در 6ماهه اول سال 500 بسته سفری توسط خانه امید ارائه شده است خاطر نشان کرد: در 6ماهه پایانی سال 700 بسته سفری نیز به بازنسشتگان کشوری تعلق می گیرد. ضرغامی با اشاره به فعالیت های ورزشی خانه امید بیان کرد: هر ساله مسابقات ورزشی در 6 رشته ورزشی و سه سطح برگزار می شود. وی با اشار به برگزاری پیاده روی ماهانه برای بازنشستگان کشوری ابراز کرد: نشاط و سلامتی یکی از مهمتری نیاز های بازنشستگان است. مدیر اجرایی خانه امید زنجان با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به بازنشستگان خاطر نشان کرد: خانه امید در دو بخش خدمات آموزشی ارائه می دهد که بخشی از این خدمات آموزشی برگزاری سمینار ها و همایش ها است. وی با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده به بازنشستگان در خانه امید ابراز کرد: سه روز در هفته خدمات پزشکی در خانه امید به صورت کاملا رایگان به بازنشستگان ارائه می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر