logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۲۲۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت؛

بیش از 560 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب شهری زنجان افتتاح می‌شود

بیش-از-560-میلیارد-ریال-پروژه-در-حوزه-آب-شهری-زنجان-افتتاح-می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان گفت: در هفته دولت سال جاری این شرکت بیش از 560 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب شهری استان زنجان را به بهره برداری می‌رساند.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره با اعتباری بالغ بر 520 میلیارد ریال شاخص ترین پروژه امسال در زمینه آب شهری استان زنجان است که با حضور وزیر نیرو به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره شامل احداث تصفیه خانه آب، و اجرای 22 کیلومتر خطوط انتقال می باشد که با بهره برداری از این طرح مشکلات آب شرب این دو شهر رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خاطرنشان کرد: 3 طرح دیگر در حوزه آب شهری استان زنجان به بهره برداری می رسد که طرح تامین آب آشامیدنی شهر قیدار با 10 میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح‌ها است.

بیشتر بخوانید:

عملیات آبرسانی به 15 روستای استان زنجان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی

جزء قاسمی به حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر کرسف نیز اشاره کرد و گفت: احداث خطوط انتقال آب نیز از دیگر اقدامات برای تامین آب شرب شهرکرسف بوده است که بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

وی به احداث مخزن 500 متر مکعبی ذخیره آب در سهرورد نیز اشاره کرده و گفت: با اجرای خطوط انتقال رفت و برگشت مجموعاً 9 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بهره برداری از این دو طرح اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان به آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن 1000 متر مکعبی برای شهر کرسف نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر