logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۲۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

کشف انبار احتکار برنج در زنجان/ برخورد با احتکار کالا از اولویت‌های مهم تعزیرات حکومتی است

کشف-انبار-احتکار-برنج-در-زنجان-برخورد-با-احتکار-کالا-از-اولویت‌های-مهم-تعزیرات-حکومتی-است-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به برخورد با احتکار در استان زنجان گفت: برخورد با محتکران در اولویت تعزیرات است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف انبار احتکار کالا در استان زنجان اظهار کرد: این محموله احتکار شده توسط بازرسان کشف شد.

وی تصریح کرد: گشت مشترک سیار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل و در بازدید انجام شده از یک انبار ، بیش از شش تن برنج ایرانی احتکار شده کشف و در محل توقیف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: پس از سیر مراحل قانونی‌، شعبه مربوطه واحد متخلف را علاوه بر عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ مصوب دولتی‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 637 میلیون ریال محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

مردم در مورد تخلفات مسکن به مراجع عمومی مراجعه کنند

وی ادامه نیز با اشاره به جلوگیری از فعالیت شرکت تولید شکلات تقبلی در زنجان افزود: با بازدید از محل از ادامه فعالیت این شرکت جلوگیری شد.

ممیزی با بیان اینکه با دریافت شکایات مردمی  از محل تولید این شرکت بازدید شد عنوان کرد: با عوامل تولید کننده این شرکت برخورد خواهد شد.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد این شرکت اقدام به تولید و عرضه شکلات بی‌کیفیت و تاریخ مصرف گذشته کرده و بر این اساس پرونده واحد متخلف در شعب این اداره کل تحت رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: طبق حکم صادره شرکت متخلف به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر