logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۲۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

پروژه سبزه میدان تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد/ افتتاح پارک بانوان غرب زنجان به زودی افتتاح می شود

پروژه-سبزه-میدان-تا-دو-سال-آینده-به-بهره-برداری-می-رسد-افتتاح-پارک-بانوان-غرب-زنجان-به-زودی-افتتاح-می-شود

عضو شورای شهر زنجان گفت: پروژه سبزه میدان تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش موج رسا; اسماعیل دوبران امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تعیین تکلیف پروژه سبزه میدان و انتخاب پیانکار برای پروژه اظهار کرد: خسارت تاخیر در تکمیل سه برابر پاداش تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در عرض ۱۵ روز تجهیز کارگاه انجام می شود، ابراز کرد: قرار است این پروژه ظرف دو سال تکمیل و به بهره برداری برسد.
دویران با اشاره به عملکرد ۲۴ ماهه شورا عنوان کرد: گاهی تصور می کنند که شخص باید گزارش  دهد در حالی که شورا یک نهاد جمعی بوده و کارها نیز با تصمیم و تلاش جمع انجام شده است.
عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه در این دو سال ۳۶۸ مصوبه داشتیم، خاطرنشان کرد: ۷۹ جلسه رسمی نیز در این دو سال برگزار شده و این ۳۶۸ مصوبه در چهار حوزه نظارتی، سیاست گذاری، کنترلی و لایحه ای بوده است.
وی با بیان اینکه در این ندت ۵۰ طرح از طرف شورا ارائه شده است، گفت: در شورای قبلی تنها ۱۲ طرح از طرف شورا ارائه شده بود.
دویران با اشاره به برگزاری ۴۰۰ جلسه توسط کمیسیون های شورا افزود: ۱۲۰۰ ساعت جلسه در کمیسیونهای مختلف برگزار شده که بیشترین آن مربوط به کمیسیون بودجه بوده است.
وی با بیان اینکه تمرکز شورای پنجم از ابتدا بر روی پروژه های نیمه تمام بود، ادامه داد: در این زمینه توانستیم به قولهایمان عمل کرده و پروژه های نیمه تمام را در عرض دو سال تمام کنیم.
رئیس سابق شورای شهر زنجان با بیان اینکه پارک بانوان غرب زنجان به زودی افتتاح می شود، گفت: همه این موارد حاصل تلاشهای شورا و شهردار بوده است.
//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر