logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۲۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بیش از 184 تن گندم قاچاق در زنجان

کشف-بیش-از-184-تن-گندم-قاچاق-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 184 تن گندم قاچاق خبرداد و گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاي مکشوفه، دو میلیارد و 450 ميليون ريال برآورد شده است.

رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران انتظامی استان زنجان از قاچاق مقادیری گندم به استان های همجوار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد 4 خودرو تریلر حامل بار گندم غیرمجاز حین انتقال گندم به استان های همجوار شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضائی برای بررسی بیشتر متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: مأموران در بازرسي از اوراق بارنامه تریلرها 184 تن و 345 کیلو گندم بدون مجوز قانونی کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاي مکشوفه، دو میلیارد و 450 ميليون ريال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل بارهای گندم به سیلوهای دولتی بيان کرد: متهمان به همراه پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

كشف مواد غذائی احتكار شده در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف انواع مواد غذائی احتکار شده به ارش تقریبی بیش از 800 میلیون ریال خبرداد.

وی افزود: در پي كسب خبري مبني بر احتكار اقلام و كالاي اساسي مردم توسط  یک محتكر سريعاً‌ موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان زنجان قرار گرفت.

سردار جهانبخش با كار اطلاعاتي صورت گرفته یک انبار احتكار كالا در شهر زنجان شناسائي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي و با همكاري اداره صنعت معدن و تجارت از اين انبار بازديد به عمل آمد.

وی عنوان کرد: ماموران موفق شدند در بازرسي از اين انبار در مجموع هزارو 850 کیلو گرم انواع برنج خارجي و ایرانی، 850 کیلو روغن مایع و جامد و 2 هزارو 180 قوطی رب گوجه فرنگی احتكار شده  كشف كنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر نظر کارشناسان ارزش اقلام احتکار شده بیش از 800 میلیون ریال برآورد شده است بیان كرد: پليس با كساني كه بخواهند در بازار اختلال ايجاد كرده و با احتكار مايحتاج مردم ، قيمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد مي‌كند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر