logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۲۱۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از۳۰ مرداد تا ۷ شهریور انجام می شود؛

خدمات رسانی ۱۰۰دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم زنجان

خدمات-رسانی-۱۰۰دانشجوی-دانشگاه-علوم-پزشکی-در-مناطق-محروم-زنجان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از۳۰ مرداد تا ۷ شهریور ماه سال جاری، ۱۰۰دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم زنجان خدمات رسانی می کنند.

محمد رضا قربانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان هرساله در فصل تابستان اقدام به برگزاری اردوی جهادی با عنوان اردوی جهادی پرواز خاکی می کند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان از این اردو،بیان داشت:این اردو با حضور بالغ بر 100 دانشجو در روستاهای محروم استان زنجان برگزار می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال این گروه های جهادی در 6 روستای محروم شهرستان خدابنده خدمات رسانی می کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: دانشجویان شرکت کننده در این اردو در قالب تیم های درمانی از جمله تیم مجهز دندانپزشکی،پزشکان متخصص و عمومی، غربالگری های مختلف را به صورت رایگان انجام می دهند.
قربانی تصریح کرد: همچنین گروه های بهداشتی نیز در زمینه مشاوره مامایی،بهداشت فردی،تغذیه سالم در این مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید

وی از ارائه برنامه های فرهنگی از سوی گروه های جهادی در این مناطق خبرداد و گفت: این گروه ها در زمینه ارائه مشاوره خانواده، برگزاری کلاس های احکام و قرآن،مشاوره ازدواج و برگزاری کلاس های فعالیت می کنند.
این مسئول ادامه داد: همچنین گروه های جهادی فعالیت های آموزشی در قالب آموزش دروس ابتدایی، و احکام نوجوانان در قالب داستان فعالیت دارند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از اجرای پروژه های عمرانی توسط گروه های جهادی خبرداد و گفت:این اردو امسال از 30 مرداد تا 7 شهریور برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر