logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۲۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

قاطعیتی در اجرای پروژه سبزه میدان دیده نمی شود

قاطعیتی-در-اجرای-پروژه-سبزه-میدان-دیده-نمی-شود

عضو شورای شهر زنجان گفت: قاطعیتی در اجرای پروژه سبزه میدان دیده نمی شود.

به گزارش موج رسا; عباس راشاد امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان بنده و تمام اعضای شورای شهر بر این نظر هستیم که پروژه سبزه میدان سریعا اجرا شود اظهار کرد: باید در قرارداد با شرکت مجری طرح سبزه میدان دقت شود تا بعد از مدتی گفته نشود که در قرارداد اشتباه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهردار زنجان در مصاحبه ها اذعان داشته است که پروژه سبزه میدان پروژه ویژه ای است و سبزه میدان زنجان زیبا تر از میدان امام اصفهان خواهد بود افزود: شرکت مجری طرح سبزه میدان متخصص در حوزه نفت و گاز است و کمیسیون معاملات باید در این قرار داد تامل می کرد.

رئیس کمسیون عمرانی شورای شهر زنجان با اشاره به اختلاف قیمت ارائه شده در دو مناقصه برگزار شده برای پروژه سبزه میدان ابراز کرد: چگونه مدیریت شهری از هر دو قیمت دفاع می کنند در حالی که اختلاف قیمت بالایی در دو مناقصه مشاهده می شود.

وی با اشاره به نامه کمیسیون فنی خاطر نشان کرد: کمیسیون فنی با قاطعیت بر توانایی اجرای طرح توسط شرکت اشاره نکرده است و فقط در نامه قید شده است که بعد از مطرح شدن موارد در کمیسیون شرکت مذکور بر توانایی خود بر اجرای طرح اذعان داشته است.

راشاد با بیان اینکه شرکت برنده در مناقصه سبزه میدان متخصص در حوزه نفت و گاز است واکثر کادر تخصصی این شرکت را مهندسین شیمی و مکانیک تشکیل می هند  بیان داشت: هیچ گونه قاطعیتی در اجرای طرح سبزه میدان دیده نمی شود.

وی با بیان نگرانی از توقف پروژه سبزه میدان در وسط اجرا افزود: نگرانی بنده این است که پیمانکار پروژه سبزه میدان در وسط اجرا مانند پیمانکار پروژه پل سیدالشهدا به بهانه های مختلف پروژه را متوقف کند.

//ک

      • قاطعیتی در اجرای طرح سبزه میدان دیده نمی شود/ مجری طرح سبزه میدان متخصص در حوزه نفت و گاز است رئیس کمسیون عمرانی شورای شهر از نداشتن تخصص کافی شرکت برنده در مناقصه سبزه میدان خبر داد و گفت: قاطعیتی در اجرای طرح سبزه میدان دیده نمی شود. به گزارش موج رسا، عباس راشاد امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان بنده و تمام اعضای شورای شهر بر این نظر هستیم که پروژه سبزه میدان سریعا اجرا شود اظهار کرد: باید در قرارداد با شرکت مجری طرح سبزه میدان دقت شود تا بعد از مدتی گفته نشود که در قرارداد اشتباه صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه شهردار زنجان در مصاحبه ها اذعان داشته است که پروژه سبزه میدان پروژه ویژه ای است و سبزه میدان زنجان زیبا تر از میدان امام اصفهان خواهد بود افزود: شرکت مجری طرح سبزه میدان متخصص در حوزه نفت و گاز است و کمیسیون معاملات باید در این قرار داد تامل می کرد. رئیس کمسیون عمرانی شورای شهر زنجان با اشاره به اختلاف قیمت ارائه شده در دو مناقصه برگزار شده برای پروژه سبزه میدان ابراز کرد: چگونه مدیریت شهری از هر دو قیمت دفاع می کنند در حالی که اختلاف قیمت بالایی در دو مناقصه مشاهده می شود. وی با اشاره به نامه کمیسیون فنی خاطر نشان کرد: کمیسیون فنی با قاطعیت بر توانایی اجرای طرح توسط شرکت اشاره نکرده است و فقط در نامه قید شده است که بعد از مطرح شدن موارد در کمیسیون شرکت مذکور بر توانایی خود بر اجرای طرح اذعان داشته است. راشاد با بیان اینکه شرکت برنده در مناقصه سبزه میدان متخصص در حوزه نفت و گاز است واکثر کادر تخصصی این شرکت را مهندسین شیمی و مکانیک تشکیل می هند  بیان داشت: هیچ گونه قاطعیتی در اجرای طرح سبزه میدان دیده نمی شود. وی با بیان نگرانی از توقف پروژه سبزه میدان در وسط اجرا افزود: نگرانی بنده این است که پیمانکار پروژه سبزه میدان در وسط اجرا مانند پیمانکار پروژه پل سیدالشهدا به بهانه های مختلف پروژه را متوقف کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر