logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۲۰۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یک فعال حوزه نوشت افراز:

تولید نوشت افزار ایرانی حرکتی فرهنگی است

تولید-نوشت-افزار-ایرانی-حرکتی-فرهنگی-است

یک فعال حوزه نوشت افراز گفت: تولید لوازم التحریر ایرانی حرکتی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که دولت باید حمایت های لازم را انجام دهد.

مصطفی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت:  حوزه نوشت افزار بسیار وسیع بوده و نیازمند نظارت بیشتری از سوی مسئولان است.

وی با بیان اینکه عدم توجه به موضوع واردات موجب حضور روز افزون نوشت افزارهای خارجی در این حوزه شده است، بیان داشت: نوشت افزارهای خارجی به راحتی در بازار نفوذ کرده و دست تولید کننده داخلی را بسته است.
این فعال حوزه نوشت افزار برضرورت تقویت تولید داخلی تاکید کرد و گفت: اگر مسئولان از تولید حمایت نکنند،تولیدکنندگان متضرر می شوند.
محمدی با اشاره به کیفیت بالای نوشت افزار داخلی،افزود:با توجه به افزایش کیفیت کالای داخلی باید از این حوزه دفاع کرد.
وی گفت: امروز بازار در تسخیر نوشت افزار خارجی است اما با این حال تولیدات داخلی هم تلاش می کند جای پایی برای خود باز کند که باید مسئولان نیز حمایت کنند.

بیشتر بخوانید

این فعال حوزه نوشت افزار وضعیت خرید لوازم التحریر ایرانی را در زنجان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید تبلیغات بیشتری در این زمینه انجام شود.
محمدی خاطرنشان کرد: تولید لوازم التحریر ایرانی حرکتی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که دولت باید حمایت های لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه با تولیدات مطلوب باید با کالای قاچاق و یا چینی مقابله کرد، بیان داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر