logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۲۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه باید امید آفرین بوده و به حفظ نظام فکر کند

رسانه-باید-امید-آفرین-بوده-و-به-حفظ-نظام-فکر-کند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:رسانه باید امید آفرین بوده و در جامعه نشاط ایجاد کند و به اصل همبستگی و حفظ نظام و ایران فکر کند.

به گزارش موج رسا; احمدی امشب در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان اظهارداشت: جشنواره مطبوعات دارای آثار مثبتی است و موجب رقابت مطلوب می شود.

وی برضرورت آسیب شناسی در این زمینه تاکید کرد و افزود: اولین آسیب حوزه مطبوعات عدم تناسب رشد کمی و کیفی رسانه ها است.
این مسئول بیان داشت: مجلات و مطبوعات خوبی چاپ می شود اما عصاره کمتری داشته و دارای محتوای پایینی است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی نشریه ای کیفیت خود را از دست دهد در واقع مخاطب تخصصی خود را از دست میدهد.
احمدی با بیان اینکه ماهیتا رسانه باید وارد سبک زندگی مردم شده و سلایق مردم را شناسایی کرده و در سبد زندگی مردم قرار گیرد،بیان داشت: در این صورت است که رسانه می تواند راهکار ارائه کرده و نیازهای سیاسی،اجتماعی و فرهنگی را شناسایی و به آن نیازها پاسخ دهد.
وی افزود: وقتی مطبوعات به زندگی مردم وارد شود از حوزه اطلاع رسانی به حوزه ارتباطات ورود پیدا می کند، اما اگر ورود پیدا نکند فقط فرستنده است.
این مسئول ادامه داد: رسانه باید امید آفرین بوده و در جامعه نشاط ایجاد کند و به اصل همبستگی و حفظ نظام و ایران فکر کند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: عدم مهارت های رسانه ای از دیگر خلاهای موجود در رسانه ها است و باید در مهارت های رسانه ای تولید محتوا کنیم نه تولید نظریه.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر