logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۲۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نوشت افزارهای خارجی با محتوای مخرب برای فرزندان ایرانی مناسب نیست‏/ لزوم حمایت جدی از تولید کنندگان نوشت افزار در کشور

نوشت-افزارهای-خارجی-با-محتوای-مخرب-برای-فرزندان-ایرانی-مناسب-نیست‏-لزوم-حمایت-جدی-از-تولید-کنندگان-نوشت-افزار-در-کشور

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس‏ گفت: نوشت افزارهای خارجی با محتواهای مخرب برای فرزندان ایرانی مناسب نیست.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لزوم حمایت از نوشت‌های ایرانی اظهار کرد: حمایت از نوشت افزارهای ایرانی را می‌توان از جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی و ... مورد بررسی قرار داد چرا که گاها ما می‌بینیم که پیامهای در نوشت افزارهای خارجی وجود دارد که برای دانش آموزان ما مناسب نیستند.

وی با تاکید بر اینکه خود حمایت از نوشت افزار ایرانی دانش آموزان ما را برای حمایت از کالای داخلی تربیت می‌کند، ابراز کرد: در بحث تولید داخل نیز حمایت از نوشت افزارهای داخلی می‌تواند به رونق تولید منجر شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته ما این است که تمام خانواده ایرانی از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی حمایت کرده و  خریداری کنند، گفت: این نکته را نیز باید مدنظر قرار داد که خرید و حمایت از نوشت افزارهای ایرانی برای کارگر ایرانی نیز پایداری شغل را به همراه دارد.

وی با اشاره استفاده از تولیدات داخلی باید از همان سنین پایین برای فرزندان مان فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد: برای کمک به تولید کننده و کارگران این حوزه باید در این زمینه قدمهای محکمی برای حمایت از تولید داخل برداشت.

بیگدلی با بیان اینکه حدود 10 میلیون نفر در کشور ما مصرف کننده نوشت افزارها به صورت مداوم هستند، ادامه داد: جامعه هدف بالایی از این نوشت افزارها استفاده می‌کنند که به طور یقین در بحث تبلیغ فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین فرهنگ استفاده از کالای ایرانی موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نوشت افزارهای خارجی با محتواهای مخرب برای فرزندان ایرانی مناسب نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی کشور باید تمهیداتی بیندیشند که تولید کنندگان این حوزه بتوانند این بازار میلیونی را به دست گرفته و تولید را رونق دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید نوشت افزار ایرانی مانع خروج ارز از کشور می‌شود، اظهار کرد: در شرایط این چنینی تحریم و فشار دشمن نباید در نوشت افزار که توانایی تولید داریم به خارج متکی باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر