logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۱۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت وگو با موج رسا:

امکانات و تجهیزات کشتی زنجان شایسته این ورزش نیست/ سالن انبار غله بعد از تجهیز در اختیار هیئت کشتی قرار می گیرد

امکانات-و-تجهیزات-کشتی-زنجان-شایسته-این-ورزش-نیست-سالن-انبار-غله-بعد-از-تجهیز-در-اختیار-هیئت-کشتی-قرار-می-گیرد

فرماندار زنجان با اشاره به مشکلات کشتی زنجان گفتامکانات و تجهیزات کشتی زنجان شایسته این ورزش نیست.

به گزارش موج رسا; رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وضعیت سالن کشتی تختی زنجان اظهار کرد: ما ظرفیت ها و ورزشکاران خوبی در رشته کشتی داریم که افتخارات خوبی نیز کسب کرده اند بنابراین امکانات و تجهیزات این سالن در شان این ورزش در زنجان نیست.

وی با بیان ایتکه باید از تمام ظرفیت های  این استفاده کنیم، ابراز کرد: تمامی رشته های ورزشی نیاز به توجه دارند اما با توجه به پیشینه ورزش کشتی به نظر می رسد امکانات و تجهیزات به نسبت اثرگذاری در قواره این ورزش نباشد.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه کشتی زنجان نیاز به توجه بیشتر دارد، خاطرنشان کرد: بازدیدی به همراه شهردار زنجان از سالن کشتی تختی داشتیم که تصمیمات خوبی نیز در این زمینه گرفته شد.

وی با بیان اینکه تصمیمات گذشته نیاز به پیگیری داشت، عنوان کرد: ما در این بازدید تصمیمات و توافقات را مجددا مورد بررسی قرار داده و قرار بر این شد تا در اسرع وقت عملیاتی شود.

عسگری با اشاره به اینکه بخشی از امکانات و تجهیزات سالن آماده می شود، ادامه داد: سالن انبار شرکت غله قرار است از محل اعتبارات ملی و استانی تجهیز شده و در اختیار هیئت کشتی قرار گیرد.

وی  با یادآوری اینکه سالن تختی نیاز به تعمیرات و کارهای عمرانی دارد، تصریح کرد: قرار بر این شد تا مشکلات این سالن با جدیت پیگیری و برطرف شود.

فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: حل مشکل سیستم گرمایشی و سرمایشی این سالن و تامین تشک در اولویت قرار گرفته که باید هرچه سریع تر انجام شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر