logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

سیلی محکم دستگاه قضایی بر دهان مفسدان اقتصادی/ به هیچ فردی اجازه فساد در استان زنجان نخواهیم داد

سیلی-محکم-دستگاه-قضایی-بر-دهان-مفسدان-اقتصادی-به-هیچ-فردی-اجازه-فساد-در-استان-زنجان-نخواهیم-داد

رئیس کل دادگستری استان زنجان در مورد واکنش دادگستری به مبارزه با فساد اقتصادی گفت: کسانیکه به فکر فساد هستند بدانند که با واکنش تند دستگاه قضایی مواجه می‌شوند و سیلی سنگینی خواهند خورد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: از همان ابتدای حضورم در استان زنجان این موضوع جزو اولویت‌های ما قرار گرفته است.

وی به 63 پرونده مفاسد اقتصادی تشکیل شده در استان زنجان اشاره و بیان کرد: این 63 پرونده بر گرفته‌ای از همین سیاست کیفری در استان زنجان بود که تشکیل پرونده شد و تیم‌هایی در اداره کل بازرسی‌ استان نیز ماموریت پیدا کردند که بررسی کامل تمام لایه‌های فساد در دستگاه‌های دولتی را در دستور کار داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: تاکید شده اگر این تیم برخوردی با موارد فسادی در دستگاه‌های دولتی یا نهاده‌های عمومی غیردولتی مانند شهرداریها مواجه شدند نسبت به آن موضوع اقدام به تشکیل پرونده کرده و برای رسیدگی به دادستانی ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر هم فسادی توسط افراد حقیقی صورت می‌گیرد و احتمال ارتکاب جرمی وجود دارد دادستانی استان این ماموریت را پیدا کرده که با دقت رفتارهای این گونه‌ای را رصد کند افزود: با استفاده از ابزارهایی و ظرفیت‌هایی که در اختیار دادستان‌های محترم به ویژه دادستان محترم مرکز استان وجود دارد قاطعانه با فساد برخورد کرده و به پرونده‌های آنها رسیدگی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

دادگستری با اخلال گران بازار مسکن در زنجان قاطعانه برخورد می‌کند

برقراری عدالت از رسالت دستگاه قضایی در خدمت به مردم است

رسیدگی به پرونده‌های قصور پزشکان تسریع می‌یابد

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی عنوان کرد: این نوید را به مردم بدهیم که خداوند توفیق خدمت را در این استان به ما داده و اجازه نخواهیم داد چه اشخاص حقیقی و یا اشخاص حقوقی و چه به وابستگان به دولت و سایر سازمانها هر گونه فسادی را بخواهند انجام دهند قاطعانه در مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم و اجازه ایجاد فساد در محیط جامعه را به هیچ کسی نخواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: کسانیکه در اندیشه غلط‌‌ ‌خودشان در ارتکاب جرم در حوزه فساد فکر می‌کنند هشدار می‌دهیم که در این معامله زیان خواهند دید و سیلی سنگینی خواهند خورد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: به این افراد توصیه می‌کنم با مصالح جامعه بازی نکنند و در اندیشه غلط‌ ‌شان هیچ موقع موقع به فکر فساد و ارتکاب فساد نباشند که در این صورت با واکنش تند دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

//ع     

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر