logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلودار دفع فتنه ها است

شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-جلودار-دفع-فتنه-ها-است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلودار و نقش آفرین در دفع فتنه ها علیه نظام اسلامی بوده و فتنه های چند دهه اخیر را خنثی کرده است.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت 12 مرداد، سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های متعددی در استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان در هفته گذشته،افزود: این دیدار با حضور خانواده کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار و  از توصیه های ایشان بهره مند شدیم.

این مسئول از سخنرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان قبل از خطبه های نماز جمعه هفته آینده خبرداد و گفت: دیدار با مسئولان دفتر نمایندگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان های ابهر و خدابنده از دیگر برنامه ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به حضورش در گفت و گوی ویژه خبر ساعت 20،افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه ها به مناسبت گرامیداشت 12 مرداد است.

حجت الاسلام ناصر در پاسخ به سئوالی در خصوص فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزو نخستین نهادهای انقلابی است که با تدبیر امام خمینی (ره)در 12 مرداد سال 59 تاسیس شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای مقابله با دشمنان انقلاب، تشکیل چنین نهادهایی را ضروری می دانستند، افزود: این نهاد به عنوان نهاد هماهنگ کننده، سیاستگزار و برنامه ریز مراسم های ملی و انقلابی را برگزار می کند.

این مسئول با اشاره به شاخص ترین برنامه های این شورا در دهه فجر انقلاب اسلامی، روز قدس،14 و 15 خرداد، افزود: بیشتر این مناسبت ها نقطه عطفی برای ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن اینکه یک نهاد غیر دولتی است اما نقش هماهنگ کنندگی بین ارگان های دولتی،نهادهای دولتی،مردم،تشکل ها و مجموعه های فرهنگی و دینی را انجام میدهد.

حجت الاسلام ناصر مهمترین برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را  تبلیغ شعائر دینی،اسلامی و ملی عنوان کرد و گفت: اگر چه در چند سال اخیر جایگاه این مجموعه معرفی نشده است اما این  مجموعه با روحیه جهادی و با توجه به رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان تلاش می کند تا در عمل به وظایف ذاتی خود موفقیت های لازم را کسب کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برگزاری موفق برنامه های هفتم تیرماه  به عنوان سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان، بیان داشت: این برنامه ها به صورت مسجد محور  و مردم محوری برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه چهار برنامه سخنرانی شاخص به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان برگزار شد، افزود: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر محورهای مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلودار و نقش آفرین در رفع فتنه ها علیه نظام اسلامی بوده و فتنه های چند دهه اخیر را خنثی کرده است.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه حماسه  9 دی با برنامه ریزی متفکرانه مردم  نقشه های بزرگ فتنه گران را نقش برآب کرد،افزود: حماسه 9 دی یادآور حضور تاثیرگذار مردم در صحنه است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر