logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۱۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

هئیت داوران جشنواره مطبوعات زنجان مشخص شد

هئیت-داوران-جشنواره-مطبوعات-زنجان-مشخص-شد

معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هئیت داوران جشنواره مطبوعات زنجان مشخص شده است و قرار است به زودی داوری آثار آغاز شود.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اول تیرماه سال جاری فراخوان جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان منتشر شد و اصحاب رسانه استان تا 30 تیرماه باید در این جشنواره شرکت می کردند.

وی با بیان اینکه با پایان مهلت ارسال آثار،بازبینی انجام و آثار به تهران ارسال شد، افزود: در حال حاضر هئیت داوران این جشنواره مشخص شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع ‌رسانی در استان و گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می شود.

معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

قاسمی با بیان اینکه این جشنواره برای پنجمین سال متوالی توسط خانه مطبوعات استان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است، افزود: مراسم اختتامیه همزمان با روز خبرنگار در زنجان برگزار می شود.

وی بیان داشت: این جشنواره در بخش‌ های اصلی مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش (خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

این مسئول گفت: بخش‌ های موضوعی این جشنواره نیز شامل عناوین رونق تولید، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، دین و معنویت، حجاب و عفاف، ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب، محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و مسائل جوانان در استان است.

به گزارش موج رسا،سال گذشته در مجموع ۳۴۳ اثر در بخش های مختلف از سوی اصحاب رسانه استان به چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری این استان ارسال شد.
از مجموع آثار ارسال شده، ۸۴ اثر گزارش، ۱۷ اثر مقاله، ۴۷ اثر یادداشت و سرمقاله، ۷۹ اثر تیتر، ۲۷ اثر خبر، ۴۶ اثر مصاحبه، ۲۰ اثر طراحی و صفحه آرایی، ۱۹ اثر عکس و چهار اثر طنز مکتوب بودند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر