logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۱۹۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان زنجان:

38 ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان قلع و قمع شد

38-ساخت-و-ساز-غیر-مجاز-در-اراضی-کشاورزی-استان-زنجان-قلع-و-قمع-شد

مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در استان زنجان گفت: در این راستا 38 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان قلع و قمع شد.

جمال انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده در مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مصوبات اخیر شورای حفظ بیت‌المال استان و قوانین آمره و تاکیدات قانونی بر لزوم حفظ و نگهداری اراضی زراعی و باغی و برخورد یکسان و بدون ملاحظه با تمام متخلفین در ساخت و سازهای جدید انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌ نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی 17 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی دیزج‌آباد و علوم پرشکی قلع و قمع شد.

مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان زنجان تصریح کرد: همچنین در نسبت به قلع و قمع 21 مورد باغ ویلای در حال ساخت در قطعات یک هزار تا 2 هزار متری (باغ‌شهرهای ارم، واسعی، رضوان فدک سبز، علوم پزشکی و امین مهیای فردوس) اقدام شد.

وی با تاکید براینکه جلو ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حال ساخت در سطح استان گرفته می‌شود افزود: همگی قلع و قمع‌هایی که انجام شد در حال ساخت بوده و علی‌رغم اخطارهای کلی و موردی، توقف ساخت نکرده بودند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر