logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۱۹۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور معاون وزیر ارشاد؛

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در زنجان برگزار می‌شود

مراسم-گرامیداشت-روز-خبرنگار-در-زنجان-برگزار-می‌شود

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در زنجان اظهار کرد: این مراسم با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم روز خبرنگار در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای زنجان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این مراسم صبح روز 15 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر همزمان با این مراسم افزود: در این جشنواره از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال برگزاری باشکوه این مراسم هستیم، تصریح کرد: خبرنگاران قشر زحمت کش جامعه بوده که همواره مشکلات جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند.

جعفری با تاکید بر اینکه خبرنگار باید چشم بیدار جامعه باشد، گفت: این قشر مشکلاتی دارند که نیاز است، مسئولان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه برنامه‌های مختلفی را در طول سال برای خبرنگاران در نظر می‌گیرد، افزود: برگزاری جشنواره ابوذر، دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای خبرنگاری، برگزاری دوره سواد رسانه‌ای، برگزاری اردوهای رسانه‌ای و ... از جمله این برنامه‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان اظهار کرد: تعداد آثار ارسالی به جشنوراه ابوذر هرسال روند رو به رشدی داشته و از طرفی شاهد افزایش کیفیت آثار نیز هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر