logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۱۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
یادداشت/

گروهک منافقین - داعش های وطنی

گروهک-منافقین-داعش-های-وطنی

زمانی که کشور در سخت ترین شرایط جنگ به سر میبرد، سران  این گروهک دست در دست صدام و با پشتیبانی ارتش بعث،  وارد خاک کشور شدند.

به گزارش موج رسا; ناهید رومی در یادداشتی نوشت،تاریخ انقلاب پر است از فراز و نشیب  هایی که گاهی با گذشت نزدیک به سه دهه از بعضی از وقایع مرور و بازبینی آنها شاید بتواند برای نسل جوانتر راهگشا باشد. دهه شصتی که  میتوان  آن را مظلومترین دهه در تاریخ این کشور نامید که هنوز هم بعد از گذشت سالها تمام ابعاد آن به وضوح تبیین نشده است.در آستانه سی و یکمین سالگرد عملیات مرصاد یاد آوری جنایات منافقینی که روز‌های پرالتهابی را در تاریخ سیاسی ایران اسلامی رقم زدند خالی از لطف نیست ، سازمان تروریستی که یک روز پیش از برکناری بنی‌صدر از ریاست جمهوری توسط مجلس، با شورش مسلحانه علیه نظام وارد فاز مسلحانه شد.

در مظلومیت دهه شصت همین بس که  گروهک منافقین پس از ناکامی در به دست گرفتن اوضاع کشور پس از انقلاب  با اعلام رسمی جنگ مسلحانه علیه نظام، جنایات فجیعی را در جای جای کشور رقم زدند. سازمان مجاهدین با ورود به فاز مسلحانه؛  در روز ششم  تیرماه 1360 «آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای» را در مسجد ابوذر تهران،مورد سوء قصد قراردادند، روز بعد در هفتم تیر1360 در عملیات تروریستی دیگر، با جاسازی بمب در ساختمان حزب جمهوری اسلامی در تهران، «آیت‌الله بهشتی» و هفتاد ودو تن از یاران انقلاب را به شهادت رساندند. در 14 مرداد1360 هم دکتر حسن آیت‌ نماینده‌ مجلس خبرگان و نماینده‌ی مجلس شورای ملی و عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، به دست افراد سازمان مجاهدین ترور شد این سازمان در هشتم شهریور همان سال در فاجعه تروریستی دیگری با انفجار بمب در ساختمان نخست وزیری،محمدعلی رجائی(رئیس جمهور) و محمد جواد باهنر(نخست وزیر) را ترور و به شهادت رساندند.

درهفتم مهرسال شصت «سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد» دبیر حزب جمهوری اسلامی استان خراسان، به دست یکی از اعضای سازمان منافقین، ترور شد همچنین در روز 30 آذر 1360 «آیت‌الله عبدالحسین دستغیب» امام جمعه‌ی شیراز را بر اثر انفجار بمب به شهادت رساندند و مسئولیت این ترور را برعهده گرفتند.کسانی که زمانی خود را مدافع مردم مستضعف می نامیدند هنگامی که با عدم اقبال عمومی مواجه شدند وحشیانه ترین اقدامات را علیه همین مردم انجام دادند و آن را "عملیات مهندسی"  نامیدند. شکنجه و حشیانه سه پاسدار کمیته انقلاب تنها به دلیل ظاهر حزب اللهی که داشتند از جمله این عملیات بود .کندن پوست سر،بریدن گوش و بینی، سوزاندن با اتو و در نهایت زنده به گور کردن این سه پاسدار از افتخارات این عملیات مهندسی است! آن سالها با وجود تلاش های زندانیان در بند گروهک منافقین در زندانهای سراسر کشور، نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش های خود را برای بازگرداندن آنها از این رویه بکار برد اما هنوز هم با گذشت چند دهه از آن سالها بسیاری از جوانان نمیدانند که افرادی مانند شهید بزرگوار لاجوردی با تمام توان سعی کرد با برگزاری گفتگوهای آزاد در زندان شبهات مطرح شده را برطرف سازد و جوانانی که به راستی فریب این گروهک را خورده بودند را از مسیر رفته بازگرداند و بعدها نیز حدود هزار نفر از منافقینی که در سالهای 62 تا 67 با صدام معدوم همکاری کرده بودند با عفو جمهوری اسلامی به ایران بازگشتند.      

 این گروهک کم نظیرترین اقدامات را در عرصه وطن فروشی در تاریخ ثبت کرد.زمانی که کشور در سخت ترین شرایط جنگ به سر میبرد، سران  این گروهک دست در دست صدام و با پشتیبانی ارتش بعث،  وارد خاک کشور شدند و جنایات اسلام آباد و...را رقم زدند. ویران کردن بیمارستان بر سر بیماران، شرط بندی بر سر دختر یا پسر بودن جنین یک زن باردار و شکافتن شکم او و در نهایت به دار آویختن مادر، تنها گوشه ای از رفتار وحشیانه این گروهک در عملیات فروغ جاویدان بود. در  عملیاتی که تمام جهان کفر، شیطان صفتان و پلیدان عالم در برابر ملت ایران ایستادند .عملیاتی که بازیگر اصلی پشت پرده صحنه آن نیروهای آمریکایی و بازیگران استراتژیک آشکار این عملیات مذبوحانه نیز رژیم بعث صدام و منافقین بودند.

به هر روی تروریست ها از سالها قبل کوشیده اند تا با پوشاندن 40 سال سابقه تروریستی خود در ایران و عراق خود را به عنوان گروهی غیر نظامی و جایگزینی برای حکومت اسلامی مطرح کنند و در این مسیر می کوشند جای شهید و جلاد را عوض کنند و  تلاش می‌کنند با خوش‌خدمتی به آمریکا وعربستان سعودی خود را به عنوان تنها اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران نشان دهند و با سابقه این چنین تیره و تار خود را مدافع مردم ایران معرفی میکنند. اما به واقع سازمان مجاهدین با چرخش از فاز ایدئولوژیک به فاز مسلحانه برای همیشه جایگاه خود را در بین مردم ایران از دست دادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر