logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۱۸۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

شاخص های خدمت رسانی در کمیته امداد استان زنجان ارتقاء یافته است

شاخص-های-خدمت-رسانی-در-کمیته-امداد-استان-زنجان-ارتقاء-یافته-است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: شاخص های خدمت رسانی در کمیته امداد استان زنجان ارتقاء یافته است.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در جلسه شورای مدیران کمیته امداد با ابراز خرسندی از اقدامات کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد با اندیشه خوب ، عالمانه و کارشناسانه حضرت امام خمینی (ره) در بدو انقلاب تاسیس و با هدف رسیدگی به امور محرومین کار خود را ادامه می دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان  با اشاره به اینکه در حال حاضر شاخص های خدمت رسانی به نیازمندان در استان زنجان ارتقاء پیدا کرده است، گفت: مشارکت خوب مردم در امور خیریه و نقش تیم خدمت رسان در هدایت مشارکتهای مردمی به رفع مشکلات جامعه هدف دلایل ارتقای شاخص های خدمت رسانی در استان زنجان است.

بیشتر بخوانید:

محور کار کمیته امداد در سال 98 مردمی کردن چرخه محرومیت زدایی است

دکتر مرادی  بابیان اینکه حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان یکی از مسائل مهم در خدمت به آنان می باشد، افزود: مسئله اساسی برای جامعه هدف ما با توجه به سطح بالای تحصیلات در جامعه ایجاد اشتغال می باشد.

وی به فعالیتهای موسسات خیریه و خدمت رسان اشاره کرد و گفت: کار موسسات خیریه و خدمت رسان باید بسیار شفاف و شیشه ای باشد تا بتواند اعتماد اجتماعی، باور اجتماعی و سرمایه اجتماعی را حفظ کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان  با بیان اینکه رویکرد استان و مجموعه نظام حمایت از اشتغال است، عنوان کرد: در 10 ماهه گذشته 6 واحد تولیدی در استان راه اندازی شده و تا پایان سال واحدهای بیشتری با  ظرفیت بالا افتتاح می شود.

وی فعالیت های کمیته امداد را به عنوان نقش مهمی در امنیت اجتماعی دانست و افزود: فعالیتهای کمیته امداد از بروز بسیاری از آسیبهای اجتماعی پیشگری می کند.

مرادی در پایان ضمن تقدیر از تلاش مدیر کل و مجموعه امدادگران استان از آحاد مردم برای مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد دعوت کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر