logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۱۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

عملیات مرصاد ضرب شستی به منافقان بود

عملیات-مرصاد-ضرب-شستی-به-منافقان-بود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: عملیات مرصاد ضرب شستی به منافقان پس از پیروزی در جنگ محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه زنجان با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اظهار داشت: با ارائه این قطعنامه مشخص عراق آغاز گر جنگ بوده و مجامع بین ‌المللی متجاوز بودن رژیم بعث را پذیرفتند.

وی ادامه داد: پس از پذیرش قطعنامه صدام چند هزار منافق را تجهیز و با امید فتح سه روزه تهران جنگ دیگری را آغاز کرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه پس از فتنه عراقی ها امام خمینی (ره) دستور اجرای عملیات مرصاد را نیروهای ارتش و سپاه داد، افزود: این عملیات ضرب شست محکمی به دشمن بود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به پنجم مرداد به عنوان سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: نماز جمعه یکی از برکات جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی مردمی بودن را یکی از امتیازات حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: در جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی حاکم است و قوانین با خواست مردم و دین تدوین می‌شود.

بیشتر بخوانید

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به توطئه های دشمنان در طول 40 سال گذشته،بیان داشت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مقاومت مردم در همه عرصه ها بوده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه استقامت و حضور مردم از محورهای اساسی حکومت دینی است،بیان داشت: مردم با حضور در نماز جمعه پای‌بند به خون شهدا، اسلام و ‌انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید در حد توان مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسؤولان برسانند، ادامه داد: شأنیت امام جمعه خدمت و امیدآفرینی است.

خطیب جمعه زنجان قدس را از مسائل اصلی جهان اسلام عنوان کردو افزود: استکبار جهانی تصمیم گرفته‌اند با معامله قرن مسئله فلسطین را حل کرده و ‌قدس را یهودی ‌سازی کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد رعب و وحشت در بین مردم برای مصادره زمین ‌های فلسطینی و با هدف شهرک سازی برای صهیونیست‌ ها انجام می شود، افزود:همانگونه که وعده الهی پیروزی مقاومت و آزادسازی قدس شریف است،این امر محقق می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر