logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۱۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

فعالیت 914 گروه جهادی در استان زنجان

فعالیت-914-گروه-جهادی-در-استان-زنجان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت:در حال حاضر به منظور خدمات رسانی در مناطق محروم و محلات استان زنجان، 914 گروه های جهادی فعالیت می کنند.

فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 214 گروه جغرافیا محور و 700 گروه محله محور در قالب گروه های جهادی در زنجان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه گروه های جغرافیا محور در خارج از استان و مناطق محروم استان خدمات رسانی می کنند، افزود: گروه های محله محور نیز به مشکلات محله ها رسیدگی می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تابستان نیز این گروه ها خدمات رسانی لازم را انجام می دهند و در محلات و جغرافیای اعلام شده فعالیت می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: احداث واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده کشور یکی از ماموریت های اصلی این گروه ها است که در زمینه مرمت، بازسازی و احداث فعالیت می کنند.

امندی با اشاره به احداث 8 واحد مسکونی در شهرستان معمولان استان لرستان از سوی گروه های جهادی زنجان، بیان داشت: این منازل مسکونی تحویل اهالی شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت منازل سیل زده، بیان داشت: در لرستان با کمک خیرین و شرکت ایران ترانسفو منازل مسکونی احداث شد.

این مسئول از اجرای برنامه های فرهنگی،آموزشی و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان خبرداد و گفت: از سال گذشته تیم های پزشکی استان در مناطق حاشیه شهرها نیز به ارائه خدمات پزشکی و درمانی می پردازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین گروه های جهادی استان در زمینه زیبا سازی و مرمت مدارس نیز فعالیت دارند که روز دوشنبه جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت و جهادی با حضور استاندار زنجان برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر