logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۱۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

کشف کالای قاچاق 3 میلیاردی در زنجان

کشف-کالای-قاچاق-3-میلیاردی-در-زنجان

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیاردو 245 میلیون ریالی توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبرداد.

به گزارش موج رسا; ایرج خانی پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودرو های عبوری در اتوبان زنجان- تبریز به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و برای بررسی بيشتر آن را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو 3 تن و 145 کیلو گرم مغز گردو و 396 کیلو گرم بادام درختی قاچاق كشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاي كشف شده 3 میلیارد و 245 میلیون ريال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان ابراز کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

دستگيري 2 سارق با 5 فقره سرقت در زنجان

وی از شناسايي ودستگيري 2 سارق خودرو و داخل خودرو با 5 فقره سرقت وکشف خودرو سرقتی در زنجان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: در پي وقوع سرقت خودرو و داخل خودرو ماموران انتظامي شهرستان زنجان شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

جریمه میلیاردی عامل خرید و فروش ارز قاچاق در زنجان

وی ابراز کرد: مأموران كلانتري 11 و 12  شهرستان زنجان با بررسي صحنه هاي سرقت در حين گشت زني به 2 متهم مظنون و براي تحقيقات بيشتر دستگير و به كلانتري انتقال شدند.

خانی‌پور افزود:در بازجوئي هاي به عمل آمده متهمان با ادله پليسي، به 5 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو اعتراف و خودرو سرقتی از متهمان کشف که پس از تشكيل پرونده به مقام قضائي معرفي شدند.

وی از همشهريان خواست توصيه هاي پليس را برای پيشگيري از وقوع سرقت جدي گرفته و هرگونه موارد مشكوك را بلافاصله از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر