logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۱۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان: ‏

سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی وزارت ارتباطات برای توسعه اینترنت روستایی در زنجان

سرمایه‌گذاری-100-میلیارد-تومانی-وزارت-ارتباطات-برای-توسعه-اینترنت-روستایی-در-زنجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی وزارت ارتباطات برای توسعه اینترنت روستایی در ‏زنجان خبر داد.

وحید فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در بحث فیبر نوری امسال 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری تحقق خواهد یافت، اظهار کرد: در بحث اینترنت روستایی در راستای ایران هوشمند در فازهای اول و دوم بیش از 100 میلیارد تومان وزارت ارتباطات سرمایه‌گذاری کرده است.

وی بیان کرد: در بحث پهنای باند شبکه ارتباطات زیرساخت ارتقا ما به بیش از  60Mb/s رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغات در خصوص جذب سرمایه‌گذار در حوزه آی سی تی هستیم، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم که حداقل سرمایه‌گذاران زنجانی موفق در کشور برای سرمایه گذاری در این حوزه به زنجان بیایند.

وی با اشاره به اینکه اگر سرمایه گذاران موفق زنجانی 10 درصد از سرمایه خود را به بخش آی سی تی بیاورند، زنجان جزو سه اقتصاد نخست کشور می‌شود، ابراز کرد: ما به دنبال حضور شرکتهای بزرگ و قدرتمندی در حوزه آی سی تی در استان زنجان هستیم.

فرخی با بیان اینکه هنوز سرمایه‌گذار بزرگ و قدرتمندی را برای حضور در زنجان پیدا نکردیم، گفت: ما برای بی شاز 100 سرمایه‌گذار مزیت‌های سرمایه گذاری در این حوزه را تبیین کرده‌ایم اما تاکنون موفق به جذب سرمایه گذار بزرگ نشدیم.

وی بیان کرد: برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های برق، الکترونیک و آی تی کشور نیازمند حضور سرمایه‌گذران و شرکتهای بزرگ در زنجان هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر