logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۱۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

پروژه جدیدی در کمبود اعتبارات زخمی نمی شود/قره داغ از دستور کار خارج نشده است

پروژه-جدیدی-در-کمبود-اعتبارات-زخمی-نمی-شود-قره-داغ-از-دستور-کار-خارج-نشده-است

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: نباید در کمبود اعتبارات پروژه جدیدی زخمی شود بدون اینکه از تامین منابع مالی آن مطمئن باشیم.

مهرداد سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: با اجرای پروژه قره داغ همانگونه که در جلسات متعدد هم گفته ام موافق هستم، اما بحث موافقت نیست چرا که در حال حاضر در استان پروژه هایی وجود دارد که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده اند و تلاش می کنیم منابع استان را روی این پروژه ها متمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه نباید در کمبود اعتبارات پروژه جدیدی زخمی شود بدون اینکه از تامین منابع مالی آن مطمئن باشیم، ادامه داد: باید دید برای اجرای هر پروژه ای منابع مالی تعریف شده ای وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنیاد مسکن پروژه های خوبی در تولید مسکن و گردشگری دارد که از این پروژه ها حمایت می کنیم تا به نتیجه نهایی برسد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اجرای طرح بسترسازی زنجانرود زنجان، گفتک این طرح توسط بنیاد مسکن با هدف اصلاح بستر انجام می شود.

سلطانی با بیان اینکه از پارسال حرکت های خوبی در بستر سازی زنجانرود آغاز شده است، افزود: ترجیح ما اتمام پروژه های در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه پروژه قره داغ از دستور کار خارج نشده است،افزود: باید این پروژه با چشم انداز دقیق تری ارائه شود تا در دستور کار اجرا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

به گزارش موج رسا،پروژه مجموعه تفریحی گردشگری قره داغ در قالب تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن و استاندار 7 آبان ماه سال گذشته به امضا رسیده است،هر چند اقدامات قبلی این طرح از سال های قبل آغاز شده است اما بدون ابلاغ و با توجه به  توانمندی بنیاد مسکن برخی فعالیت های این پروژه آغاز شده است.

پروژه تفریحی و گردشگری قره داغ با رویکرد بوم گردی روستایی است که می خواهد منطقه تفریحی، گردشگری و توریستی برای جذب گردشگری در مقیاس ملی ایجاد کند.

این پروژه در مساحتی بالغ بر 42 هکتار در کریدور گردشگری شمال غرب کشور در ضلح جنوبی زنجان احداث می شود که برای برگزاری جشنواره های روستایی در نظر گرفته شده است.

از نظر دید و منظر وجود باغات جنوبی، پل های تاریخی از جمله پل میربهاء الدین،سردار و سید محمد، زنجانرود،حسینیه اعظم،دسترسی های مناسب برای شهر،عدم مشکلات ترافیکی و رفت و آمدهای گردشگری این پروژه را اجرایی می کند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر