logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۱۸۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سپاه استان زنجان خبرداد

برگزاری جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج در زنجان

برگزاری-جشنواره-تولید-آثار-فرهنگی-و-هنری-بسیج-در-زنجان

معاون فرهنگی –هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج برگزار می شود.

مسعود رمرودی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: فراخوان جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در پنجم آذر سال 58 تشکیل شد و امسال به چهل سالگی می رسد،افزود: به همین مناسبت و به منظور گرامیداشت فداکاری ها، فعالیت ها و اقدامات این شجره طیبه در انقلاب این جشنواره برگزار می شود.

این مسئول بیان داشت: جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج شامل بخش ها و محورهای متعددی است که علاقه مندان می توانند در این محورها آثار خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج و ولایت مداری،بسیج و تمدن نوین اسلامی،بسیج و  پیشبرد گام دوم از محورهای این جشنواره است، بیان داشت: بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی،بسیج و استکبار ستیزی از دیگر محورهای این جشنواره است.

رمرودی گفت: بسیج و اقتصاد مقاومتی،بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی جزو محورهای اصلی این جشنواره محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان و افرادی که به پوستر این جشنواره  دسترسی پیدا می کنند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این مسئول ادامه داد: این جشنواره در بخش های هنرهای تجمسی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی برگزار می شود.

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ از دیگر محورهای این جشنواره محسوب می شود.

رمرودی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند در بخش ادبیات نمایشی شامل فیلم نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه در این جشنواره شرکت کنند، افزود: انیمیشن از دیگر بخش های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: دبیرخانه این جشنواره معاونت فرهنگی و هنری سپاه استان زنجان مستقر است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

این مسئول با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره نیز شامل برنامه های ابتکاری، جذاب و نو است، افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج،طرح ها و برنامه های پیشنهادی بسیجیان و عموم مردم قابل اجرا توسط رده های بسیج جمع آوری می شود.

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: از بهترین برنامه ها، پیشنهادات و ابتکارات تجلیل می شود.

رمرودی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی 40salegibasij.chmail.ir ارسال کنند،افزود: اختتامیه جشنواره استانی همزمان با هفته برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان می توانند تا 30 مهرماه سال جاری در موضوعات و محورهای اعلام شده در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را یا از طریق پست و یا به صورت حضوری به معاونت های فرهنگی سپاه در شهرستان ها ارائه کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر