logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۱۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تمامی افراد باید به هنجارهای جامعه اسلامی احترام بگذارند/ نیروی انتظامی برخورد قاطعی با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها داشته باشد‏

تمامی-افراد-باید-به-هنجارهای-جامعه-اسلامی-احترام-بگذارند-نیروی-انتظامی-برخورد-قاطعی-با-هنجارشکنی‌ها-و-قانون-شکنی‌ها-داشته-باشد‏

امام جمعه زنجان با اشاره به مواضع اخیر فرمانده ناجا گفت: تمامی افراد باید به هنجارهای جامعه اسلامی احترام بگذارند‏.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سخنان فرمانده ناجا در جمع ائمه جمعه سراسر کشور اظهار کرد: جامعه اسلامی دارای قوانینی است و از طرفی اخلاق نیز حکم می‌کند افراد به قوانین، مقررات و هنجارهای آن جامعه احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه جامعه دینی برای خود چارچوب‌هایی دارد، ابراز کرد: چاچوب جوامع اسلامی از طرف خدا و پیغمبر مشخص شده  و افرادی که در این جوامع زندگی می‌کنند باید به این چارچوبها پای بند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه اخلاق اجتماعی حکم می‌کند که هنجارهای مربوط به اعتقادات مردم رعایت شود، خاطرنشان کرد: ممکن است به هنجارشکنان تذکراتی در وهله اول داده شود اما اگر بی توجهی را از طرف هنجار شکنان شاهد باشیم باید برخورد جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مامورین و ضابطین اجرای  قانون وظیفه برخورد  با هنجارشکنی‌ها را دارند، تصریح کرد: اگر برخورد با هنجارشکنی‌ها انجام نشود، مدیریت بی‌قانونی‌ها در جامعه سخت خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جامعه ما جامعه اسلامی بوده و باید هنجارهای آن رعایت شود، گفت: هنجارشکنان یا جاهلند و یا مهره دشمن برای ضربه زدن به اسلام و نظام هستند که باید برخورد لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی وظیفه حفظ سلامت و آرامش جامعه را برعهده دارد، بیان کرد: انتظار ما این است که نیروی انتظامی برخورد قاطعی با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها داشته باشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه سخنان فرمانده ناجا اقدام خوبی در این راستا است، اظهار کرد: امیدواریم این اقدامات ناجا مقطعی نبوده و تداوم داشته باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر