logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

احداث سینماهای متعدد در استان زنجان / طارم صاحب سینما سیار شد

احداث-سینماهای-متعدد-در-استان-زنجان-طارم-صاحب-سینما-سیار-شد

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان: با برنامه ریزی های انجام شده سالن های متعدد سینمایی در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر برنامه های ویژه ای برای ساخت سینما در استان زنجان داریم.

وی با بیان اینکه سینما روشا درخواست ساخت دومین سینما در مجموعه روشا را ارائه کرده است،افزود: برای ساخت این سینما کمیسیون موافقت کرده و قرار است نقشه ها و طرح توجیهی ارائه شود تا موافقت اجرایی حاصل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق موافقتی که انجام شده است مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خرم دره نیز به سینما تغییر کاربری می دهد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در صورت تامین اعتبارات لازم تا اواخر سال جاری شاهد فعالیت این سینما در خرم دره خواهیم بود.

علیمحمدی با اشاره به درخواست مجموعه کاسپین برای راه اندازی سینما در این مجموعه،بیان داشت: بنیاد مسکن استان نیز در حال پیگیری و تامین اعتبار ساخت مجتمع سینمایی در محل کلنگ زنی است.

وی با اشاره به فعالیت سینما سیار شهرستان طارم،خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از این سینما شده است و فیلم های روز اکران می شود.

این مسئول بیان داشت: همچنین در سال جاری پیگیر احداث دو سینما در شهرستان های استان  هستیم تا این صنعت پر رونق در استان زنجان رونق چشمگیری داشته باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر