logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۱۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

جایگاه‌ها شوراها باید ارتقا یابد/ اگر شورا جای خود را پیدا کند، مسائل حل می‌شود

جایگاه‌ها-شوراها-باید-ارتقا-یابد-اگر-شورا-جای-خود-را-پیدا-کند،-مسائل-حل-می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه به شوراها گفت: جایگاه‌ها شوراها باید ارتقا یابد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در دومین اجلاس شورای عالی استان‌ها ‏با اشاره به اینکه علی(ع) حکومت خود را بر پایه مشروعیت الهی و مقبولیت مردم قرار داده بود، اظهار کرد: این موضوع در دنیا به عنوان یک پایه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین علی(ع) وقتی مقبولیت نمی‌بیند، ۲۵ سال خانه می‌نشیند، ابراز کرد: اعمال ولایت وقتی امکان پذیر است که پایه مقبولیت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به مردم سالاری حاکم در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند و ما وامدار مردم هستیم

وی با بیان اینکه قانون اساسی و شکل نظام از طرف مردم تعیین می‌شوند، خاطرنشان کرد: مردم صاحب انقلاب هستند و ۹۸.۲ درصد به نظام رای دادند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه یکی از نهادهای مترقی شوراها بودند، گفت: ما همه هویت مان به خاطر دین و حضورمان به خاطر حضور مردم است.

وی با بیان اینکه اگر شورا جای خود را پیدا کنند مسائل حل می شود، افزود: شورای عالی به عنوان اتاق فکر نقطه نظراتت را از شوراها گرفته و قدم به قدم پیش برود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مردم مدیران کشور را انتخاب می‌کند، تصریح کرد: این مردم بودند که جنگ را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار باشید، ابراز کرد: ۴ سال زمان زیادی نیست، در دوره پنجم شوراهای کشور چند کار شاخص باید انجام شود که ارتقا جایگاه شورا یکی از این کارها است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر