logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۱۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبر داد

ثبت نام 5013 نفر در شوراهای شهر و روستای استان زنجان/17 اردیبهشت نتایج قطعی تایید صلاحیت ها اعلام می شود

ثبت-نام-5013-نفر-در-شوراهای-شهر-و-روستای-استان-زنجان-17-اردیبهشت-نتایج-قطعی-تایید-صلاحیت-ها-اعلام-می-شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: 5 هزار و  13 نفر در شوراهای شهر و روستای استان زنجان ثبت نام کرده اند.

به گزارش موج رسا; بهروزمهدوی، امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: یکی از سیاست های این دولت ارائه اطلاعات شفاف و دقیق به رسانه هاست.

وی با اشاره به اینکه در دوره چهارم شورای شهر و روستا 4 هزار و 722 نفر ثبت نام کردند، گفت: این رقم در این دوره به 5 هزار و 13 نفر رسید.

این مسئول با بیان اینکه داوطلبان شورای شهر زنجان در دوره قبل 671 نفر بود که امسال به 771 نفر رسید، ادامه داد: داوطلبان شورای روستایی دوره قبل 4 هزار و 51 نفر بود که در این دوره به 4 هزار و 236 نفر رسید.

مهدوی گفت: داوطلبان زن در دوره قبل 141 نفر بودند که این دوره به 183 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کل داوطلبان مرد دوره قبل 4 هزار و 581 نفر بود که در این دوره به 4 هزار و 830 نفر رسید.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری زنجان تعداد داوطلبان زن شورای شهر در دوره قبل را  74 نفر اعلام کرد و گفت: این دوره به 94 نفر رسید.

وی با بیان اینکه در شورای شهر دوره قبل 579 نفر از آقایان ثبت نام کردند که در این دوره به 683 رسید، گفت: داوطلبان زن در شورای روستای دوره قبل  67 نفر بود که در این دوره به 89 نفر رسیده است و داوطلبان مرد در شورای روستایی دوره گذشته 3 هزار و 984 نفر بود که در این دوره به 4 هزار و 147 نفر رسید.

مهدوی با بیان اینکه با اتمام ثبت نام کاندیداها فرمانداری های 10 روز فرصت دارند استعلام ها را انجام دهند، گفت: به مدت 10روز هم صلاحیت داوطلبان توسط مراجع ذی صلاح چهارگانه بررسی می شود تا سوابق را ارسال کنند و در صورت عدم ارسال نشان دهنده عدم سوابق سوء در این افراد است.

این مسئول با اشاره به اینکه  17 تا 23 فروردین صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی و از 25 تا 31 فروردین اسامی قطعی کاندیداها اعلام می شود، گفت: از 7 تا 16اردیبهشت هم عدم صلاحیت داوطلبان از سوی هیات نظارت استان مورد بررسی قرار می گیرد.

مهدوی با بیان اینکه 17 اردیبهشت زمان اعلام نتایج قطعی داوطلبان تائید صلاحیت است، ادامه داد: 18 تا 20 اردیبهشت اسامی نامزدها اعلام می شود.

وی افزود: از 21 تا 27 اردیبهشت زمان تبلیغات نامزدهای تائید شده و روز28 اردیبهشت هم زمان تبلیغات به پایان می رسد و روز 29 اردیبهشت هم انتخابات پرشور با حضور مردم برگزار می شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴