logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان خبرداد

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و كشف 62 كيلو گرم ترياك در زنجان

انهدام-دو-باند-بزرگ-مواد-مخدر-و-كشف-62-كيلو-گرم-ترياك-در-زنجان-

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به انهدام مواد مخدر در زنجان گفت: دو باند بزرگ مواد مخدر در زنجان انهدام شده و 62 كيلو گرم ترياك نیز در زنجان کشف شد.

اسماعيل اسماعيلي در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انهدام دو باند مواد مخدر در ايام تعطيلات نوروز اظهار کرد: در ايام تعطيلات نوروز امسال بيش از 62 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك در سطح استان از سوداگران مرگ كشف شد .

وی تصریح کرد: فرماندهي انتظامي استان زنجان در راستاي تامين نظم و امنيت مسافران و شهروندان طرح نوروزي را اجرا مي كند.

وي با اشاره به اجراي طرح پاكساني  موارد مخدر و جمع آوري معتادان متجاهر در سطح شهر و تفرجگاهها در نوروز امسال بيان کرد: در ايام تعطيلات نوروز با اجراي اين طرح 150 معتاد پر خطر ، متجاهر و خرده فروش مواد مخدر جمع آوري شدند .

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در اين طرح 12 كيلو مواد مخدر  از نوع ترياك از متهمان كشف شده است خاطر نشان كرد :ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند دو  باند  مواد مخدر را شناسايي  و تحت نظر قرار دهند.

اسماعيلي گفت: اعضاي اين دو باند بزرگ مواد مخدر در پوشش مسافرت نوروزي قصد داشتند مقادير قابل توجهي مواد مخدر از نوع ترياك را به استان زنجان منتقل كنند.

وي خاطر نشان كرد :  ماموران اعضاي 10 نفره اين دو باند را دستگير كه در بازرسي از آنها بيش از 50 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد . 

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه از متهمان سه دستگاه خودرو نيز توقيف شد بیان کرد: ريشه بسياري از جرائم به مواد مخدر بر مي گردد بر اين اساس  پليس مبارزه با مواد مخدر در استان تمام توان خود را براي مقابله با اين پديده شوم بكار گرفته است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان در خاتمه به شهروندان و مسافران توصيه كرد: هنگام خستگي استراحت كرده و از مناظر طبيعي موجود در مسير شهر ها استفاده كنند.  

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴