logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش زنجان خبر داد

اسکان 1027 نفر در مدارس استان زنجان/آماده سازی 760 کلاس برای اسکان فرهنگیان

اسکان-1027-نفر-در-مدارس-استان-زنجان-آماده-سازی-760-کلاس-برای-اسکان-فرهنگیان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در پایان پنجمین روز از نوروز امسال تعداد 285خانواده فرهنگی شامل یک هزار و 27 نفر در مدارس استان زنجان اسکان یافتند.

فضائیل خاتمی در گفت‎وگو با خبرنگار  موج رسا;   اظهار داشت:در روز اول فروردین 446 خانواده  در مدارس استان اسکان داده شده اند که این میزان معادل با دو هزار  و 868 نفرروز بوده است.

وی با بیان اینکه درپایان روز دوم فروردین ماه یک هزار و 21 نفر در مدارس اسکان یافته اند خاطر نشان کرد: این میزان شامل ۲۸۳ خانوار بوده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه حضور مسافران در طی روزهای نخست تعطیلات نوروزی به استان افزایش قابل ملاحظه ای داشته است خاطر نشان کرد: با تمهیدات انجام شده در استان خدمات ارائه شده در ستاد اسکان استان نیز ارتقا یافته  و برای امسال 760 کلاس برای اسکان فرهنگیان آماده سازی شده است.

وی تاکید کرد: درپنجمین روز از سال جدید یک هزارو643نفرروزدرمراکز اسکان فرهنگیان استان اقامت یافته اند

خاتمی با اشاره به آمار روزهای گذشته در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی خاطر نشان ساخت: تا پایان روز سوم فروردین امسال ۴۰۳خانواده  در مراکز اسکان پذیرش شده اند و در روز چهارم نیز ۳۰۲خانواده  که شامل  یک هزار و 87 نفر بوده اند استان زنجان را برای اقامت و استراحت انتخاب کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده نسبت به سالهای قبل گفت: با ارائه خدمات جدید و به روز و اطلاع رسانی دقیق در تمامی مراکز اسکان شاهد رشد ورود مسافران به استان هستیم./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر