logo
امروز : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۰۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

برگزاری انتخابات مشاوران جوان استاندار زنجان با حضور بیش از 500 جوان/ بیش از 90 جوان در این انتخابات کاندیدا شدند

برگزاری-انتخابات-مشاوران-جوان-استاندار-زنجان-با-حضور-بیش-از-500-جوان-بیش-از-90-جوان-در-این-انتخابات-کاندیدا-شدند

معاون سیاسی استاندار زنجان از حضور بیش از 500 جوان در انتخابات مجمع مشاورین استاندار زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی سه شنبه شب در مراسم انتخاب مشاوران جوان استاندار زنجان با بیان اینکه اقداماتی برای توجه به جوانان و تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب در استان زنجان انجام شده است، اظهار کرد: تحقق کمیته عملیاتی در استانداری زنجان برای تشکیل مجمع مشاوران استاندار تخستین اقدام در این حوزه بود.

وی با اشاره به حضور جوانانی از شهرستانهای هشت گانه استان در انتخابات مجمع مشاورین جوان استاتدار زنجان خاطرنشان کرد: این موضوع با تعیین سقف با توجه به جمعیت شهرستانها به فرمانداریها اعلام شد.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه جوانان حاضر در این مراسم حق رای خواهند داشت، ادامه داد: افرادی خودشان را برای حضور در مجمع مشاورین جوان کاندیدا کرده اند.

وی با اشاره به تدوین دستورالعمل 17 ماده ای برای برگزاری این انتخابات گفت: با صراحت این مصوبه مجموعه مجمع مشورتی غیرسیاسی، غیرانتفاعی و داوطلبانه است.

مرادی با بیان اینکه انتخاب شدن به عنوان مشاور رابطه استخدامی نبوده و حقی در این خصوص ایجاد نمی کند، عنوان کرد: 511 نفر از جوانان 14 تا 29 ساله سراسر استان در این انتخابات حق رای دارند.

وی با اشاره به اینکه 93 نفر برای حضور در مجمع مشاورین استاندار زنجان کاندیدا شده اند، افزود: از بین این افراد 12 نفر انتخاب خواهند شد.

گفتنی است که انتخابات مجمع مشاورین جوان استاندار زنجان با رعایت روال قانونی برگزار شد که نتایج آن  بعد از بررسی شکایات احتمالی از طرف استانداری زنجان اعلام خواهد شد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر