logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۰۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

پیشرفت‌های کشور بعد از نقلاب بسیار چشم گیر است/ لزوم یادگیری‌های مهارت‌های زندگی برای بیمار نشدن

پیشرفت‌های-کشور-بعد-از-نقلاب-بسیار-چشم-گیر-است-لزوم-یادگیری‌های-مهارت‌های-زندگی-برای-بیمار-نشدن

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به پیشرفتهای کشور در حوزه بهداشت و درمان و دیگر حوزه‌ها گفت:پیشرفت‌های کشور بعد از نقلاب بسیار چشم گیر است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی شامگاه شنبه در دیدار با وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم آگاه سازی مردم، اصلاح سبک زندگی و یادگیری مهارتهای زندگی اظهار کرد: باید مردم یادبگیرند که چگونه زندگی  کنند تا بیمار نشوند.

وی با مقایسه وضعیت بهداشت و درمان قبل و بعد از انقلاب در استان زنجان تصریح کرد: کارهای خوبی بعد از انقلاب در استان زنجان انجام شده به طوری که از یک بیمارستان کوچک و 6 پزشک دوران قبل از انقلاب به وضعیت کنونی رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با وجود گرفتاریها معجزه کرده است، عنوان کرد: باید توجه داشت که قبل از انقلاب تنها یک روستای استان برق داشت اما اکنون اقدامات انجام شده در این حوزه بسیار چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه اکنون 90 درصد راههای روستایی آسفالت هستند، گفت: در بخش بهداشت و درمان رشد فراوانی داشتیم که در چند سال اخیر شتاب بیشتری گرفته است.

خاتمی با اشاره به اینکه با وجود کارهای بزرگ انجام شده اما کمتر این موضوعات اطلاع رسانی شده است، ابراز کرد: در استان زنجان نیز کارهای ارزشمندی در حوزه های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بیماران مراجعه کننده به مراکز بیمارستانی زنجان از استانهای دیگر  هستند، افزود: بحث خیریه‌ها در کنار بهداشت و درمان رشد خوبی در استان داشتند و به واقع می‌توان گفت که زنجان شهر کریمان است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر