logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۰۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

افزایش ظرفیت ذخیره آب شهرهای استان زنجان با احداث 45 هزار متر مکعب مخزن آب

افزایش-ظرفیت-ذخیره-آب-شهرهای-استان-زنجان-با-احداث-45-هزار-متر-مکعب-مخزن-آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش میزان ذخیره آب شرب گفت: ظرفیت ذخیره آب شهرهای استان زنجان با احداث 45 هزار متر مکعب مخزن افزایش یافت.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این شرکت در نظر دارد برای ایجاد توازن در فشار شبکه آب شهرهای استان و افزایش ظرفیت ذخیره آب نسبت به احداث 45 هزار متر مکعب مخزن آب جدید اقدام کند.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری 10 هزار متر مکعب به حجم مخازن آب شهرهای استان افزوده و طی دو سال آینده نیز 35 هزار متر مکعب بر حجم ظرفیت مخازن آب استان اضافه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: برای تامین آب شهرهای استان نیز حفر و تجهیز 8 حلقه چاه در سال جاری و 11 حلقه چاه طی دو سال آینده در دستور کار شرکت آبفای استان زنجان قرار دارد.

جزء قاسمی عنوان کرد: اجرای برنامه ایمنی آب در قالب پروژه تکمیل آزمایشگاههای آب شهرهای استان نیز از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب است که تحقق این برنامه در سال جاری به 60 درصد خواهد رسید.

وی تصریح کرد: کیفیت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است و همواره در تلاش بوده ایم بهترین و با کیفیت ترین آب در اختیار شهروندان زنجانی قرار بگیرد.

این مسئول همچنین با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف از سوی مشترکین و مصرف بهینه آب در تمام روزهای سال گفت: با توجه به بارندگی های مناسب صورت گرفته در سال جاری نباید اصل مدیریت مصرف و مصرف بهینه آب به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: در همین راستا شرکت آبفای استان زنجان برنامه مدیریت تقاضا و زونبندی و مدیریت فشار شبکه آب در شهرهای استان زنجان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر