logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۰۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

روند توسعه حوزه بهداشت و درمان همانند گذشته ادامه دارد/ همچنان برای رسیدن به اهدافمان در حوزه سلامت تلاش می‌کنیم

روند-توسعه-حوزه-بهداشت-و-درمان-همانند-گذشته-ادامه-دارد-همچنان-برای-رسیدن-به-اهدافمان-در-حوزه-سلامت-تلاش-می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید بر توسعه حوزه سلامت گفت: همچنان برای رسیدن به اهدافمان در حوزه سلامت تلاش می‌کنیم.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در تحریم‌ها دارویی هدف خود مردم است اظهار کرد: با این مشکلات کار ما در بحث بهداشت و درمان کمی سخت‌تر می‌شود تا مردم با حداقل مشکلات در حوزه درمان و بهداشت مواجه شوند.

وی تصریح کرد: خدمات ما از نظر کمیت و کیفیت کمتر آسیب ببیند و سلامت مردم با مشکل مواجه نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان مشکلات تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بر سلامت در جامعه تاثیر می‌گذارد افزود: ولی ما با آگاهی و توجه پیگیری و استفاده از امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفته این آسیب‌ها را از بین ببریم و یا به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات و امکاناتی که باید در حوزه سلامت اتفاق بیفتد و ما باید با ان مرحله برسیم که مردم هر وقت خواستند به راحتی به خدمات ضروری حوزه سلامت درسترسی پیدا کنند.

قزلباش بیان کرد: در حال حاضر به حوزه سلامت توجه ویژه‌ای صورت گرفته و زیرساخت‌های بهداشتی بازسازی شده و در عین حال به درخواست‌های مردم در حوزه سلامت توجه خواصی شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز حتی علی‌رغم مشکلاتی که در بخش‌های مختلف وجود دارد روند توسعه حوزه بهداشت و درمان ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه مردم در بخش بستری با حداقل هزینه‌ها درمان می‌شوند و امیدواریم توسعه حوزه سلامت را با همکاری مردم پیش ببریم گفت: برای اینکه در حوزه سلامت به اهداف مورد نظر برسیم که مردم در دسترسی به خدمات حوزه سلامت مشکلی نداشته باشند لازمه آن این است که در بست و گسترش خدمات سلامت عادلانه نگاه کنیم و گسترش خدمات سلامت را عادلانه پیش ببریم.

وی عنوان کرد: حفاظت مالی از بیمار و خدمت گیرنده نیز از دیگر اهداف مورد نظر در حوزه سلامت است. اینکه بیمار برای گرفتن خدمات دچار فلاکت و فقر اقتصادی نشود و بتواند این خدمات را دریافت کند.

قزلباش با اشاره به اینکه ما در این شرایط کشور نیازمند همکاری و مشارکت مردم و همدلی در جامعه هستیم افزود: با روند قطعا می‌توانیم از این برهه تاریخی کشور هم عبور کنیم.

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر