logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۰۶۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در کارگروه اجتماعی و فرهنگی مطرح شد؛

دستگاه های اجرایی زنجان 5 اولویت کاری فرهنگی و اجتماعی را اعلام کنند/ثبت 3666 پرونده ضرب و شتم در زنجان

دستگاه-های-اجرایی-زنجان-5-اولویت-کاری-فرهنگی-و-اجتماعی-را-اعلام-کنند-ثبت-3666-پرونده-ضرب-و-شتم-در-زنجان-

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: دستگاه های اجرایی استان زنجان اولویت های خود را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در 5 بخش جمع آوری و تا هفته آینده به استانداری اعلام کنند.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی موجب اعتلای سطح پیشرفت و توسعه و بستر سازی برای پیشرفت هر جامعه می شود.

وی با بیان اینکه توسعه هر جامعه ای در گروه توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی است، افزود: بستر سازی و تسهیل گیری برای ارتقای شاخص و تحقق برنامه ها به وسیله مردم محقق می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یا نظام اداری ما دچار روزمرگی می شود یا برای تحقق انتظارات و ارتقای شاخص ها در حوزه مسئولیت خود،به شاخص ها نیز توجه می کند.

وی با بیان اینکه برای تعیین و تشخیص  ضرورت ها توجه به چند حوزه مهم است، افزود: وضع موجود را باید دانست تا وضع مطلوب ترسیم شود.

این مسئول برضرورت نیاز سنجی در حوزه کاری تاکید کرد و گفت: اولویت بندی کارها تلاش برای تحقق چابک سازی دستگاه اجرایی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: ضروری است دستگاه های اجرایی استان اولویت های دستگاه خود را تا هفته آینده تعیین کرده و به استانداری زنجان ارائه کنند.

مرادی با بیان اینکه ضروری است مدیران برنامه محور حرکت کنند، افزود: در همه ماموریت ها باید 5 نیاز اساسی استان از سوی دستگاه های اجرایی مشخص و در قالب برنامه عملیاتی ارائه شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و جلوگیری از موازی کاری دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی باید اولویت های خود را در سال جدید تعیین کند.

  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر