logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۰۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

رویکرد غالب در اجرای برنامه های هفته جوان، کمک رسانی به هموطنان سیل زده است

رویکرد-غالب-در-اجرای-برنامه-های-هفته-جوان،-کمک-رسانی-به-هموطنان-سیل-زده-است

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رویکرد غالب در اجرای برنامه های هفته جوان، کمک رسانی به هموطنان سیل زده است.

به گزارش موج رسا; لیلا کریمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جوان به برگزاری برنامه های ویژه و متعدد در هفته جوان اشاره و اظهار کرد: با توجه به وضعیت و شرایط خاصی که به علت وقوع سیل در برخی استان های کشورمان پیش آمده، رویکرد غالب در طراحی و اجرای برنامه ها، در راستای کمک رسانی به هموطنان سیل زده خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه اداره کل ورزش و جوانان برای کمک به سیل زدگان خاطرنشان کرد: این در خواست و نظر سمنهای جوانان نیز بوده است.

کریمی همچنین ضمن اشاره به  کمکهای جامعه ورزش و جوانان استان زنجان به هموطنان سیل زده افزود: در برنامه های هفته جوان که به محوریت سمن های جوانان استان و با مشارکت تمامی جوانان برگزار خواهد شد، جوانان ضمن اعلام همبستگی با آسیب دیدگان، به فراخور توانمندی های خود، فعالیت هایی را از جمله جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و حضور نیروهای متخصص در مناطق سیل زده به منظور امدادرسانی انجام خواهند داد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:  از برنامه های پیشنهادی سمنهای جوانان دراین ایام استقبال می شود و جوانان می توانند با ارائه طرح های پیشنهادی خود و با مشارکت در اجرای برنامه ها، در این امر مهم سهیم باشند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر