logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۰۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

خدمات رسانی موکب اربعین زنجان به سیل زدگان خوزستان/ مردم استان زنجان میزبان سیل زدگان در استان خوزستان باشند

خدمات-رسانی-موکب-اربعین-زنجان-به-سیل-زدگان-خوزستان-مردم-استان-زنجان-میزبان-سیل-زدگان-در-استان-خوزستان-باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به استقرار موکب اربعین زنجان در خوزستان جهت امداد رسانی به سیل زدگان گفت: تجهیزات لازم برای خدمات رسانی موکب تامین شده است.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه عزام موکب‌های اربعین به مناطق سیل زده با اشاره به اینکه دستگاه و مسئولین اجرایی باید در امر امداد رسانی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنند اظهار کرد: امروز مردم استان زنجان میزبان سیل زدگان در استان خوزستان باشند و در هرجایگاهی با هرامکاناتی در میدان عمل حضور یابند.

مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه رویکردی که در حال حاضر در کشور اتخاذ گردیده ؛ وحدت در خدمت رسانی است گفت‌: موکب‌های اربعین نیز که هرساله در مسیر پیاده روی اربعین به مردم خدمت رسانی می‌کنند‌، اکنون در درون مرز‌های جغرافیایی به یاری مردم سیل زده کشور بشتابند .

وی افزود: همه تجهیزات و امکانات لازم برای برپایی موکب اربعین استان زنجان در مناطق سیل زده خوزستان تامین شده تا موکب استان زنجان توانایی طبخ 5 هزار غذا به مدت یک ماه در استان خوزستان را داشته باشد.

این مقام مسئول یاد آور شد: اقلام و تجهیزات توسط مردم استان تامین می‌شود و طبخ و توزیع غذا نیز توسط نیروهای اعزامی از استان زنجان انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه دستگاه و مسئولین اجرایی باید در امر امداد رسانی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده کنند تصریح کرد: امروز مردم استان زنجان میزبان سیل زدگان در استان خوزستان باشند و در هر جایگاهی با هر امکاناتی در میدان عمل حضور یابند.

مرادی گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه برای دستگاه‌های دولتی و سازمانهای مردم نهاد است ؛ به همین منظور مراکز حمایتی ، سازمانهای مردم نهاد و سایر دستگاههای اجرایی باید مردم را از کمک های جمع آوری شده و صرف هزینه ها در بخش های مختلف مطلع سازید.

//ف

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر