logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۰۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد

اعزام کارشناسان بنیاد مسکن استان در سطح روستاها جهت ارزیابی خسارات ناشی از بارندگی ها

اعزام-کارشناسان-بنیاد-مسکن-استان-در-سطح-روستاها-جهت-ارزیابی-خسارات-ناشی-از-بارندگی-ها

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان از اعزام کارشناسان بنیاد مسکن به روستاهای استان برای ارزیابی خسارات ناشی از بارندگی های اخیر خبر داد.

به گزارش موج رسا; سجاد صنعتی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گستردگی بارشها و بروز حوادث احتمالی در روزهای اخیر، کارشناسان بنیاد مسکن استان جهت کمک به روستاییان و برآورد خسارات احتمالی همزمان با شدت گرفتن بارشها بلافاصله به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با اعزام ارزیابان و کارشناسان مربوطه به مناطق حادثه دیده نسبت به سناسایی واحدهای مسکونی خسارت دیده، بررسی وضعیت موجود و کمک رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام داده است، افزود: همچنین بازدیدهایی با حضور استاندار زنجان و اعضای تیم مدیریت بحران از برخی روستاهای استان جهت اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی نیز طی این روزها صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از آغاز برآورد خسارتها با شروع بارشها خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به آمادگی بنیاد مسکن و حضور کارشناسان این نهاد در سطح روستاهای استان بررسی های لازم و رصد میتمر حوادث احتمالی گزارشات لازم از واحدهای مسکونی آسیب دیده به موقع ارائه می گردد تا در نتیجه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی در موارد بروز حادثه و خسارت در کنار مردم بوده و کارشناسان این نهاد هم از نخستین ساعات بارشها و به ویژه شدت گرفتن آن در روستاهای استان حضور یافته و در برخی موارد هم در امدادرسانی ها مشارکت داشته اند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر