logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۰۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

توقیف محموله قاچاق ميلياردي در زنجان/ سارقان طلای کودکان در ابهر به دام پلیس افتادند

توقیف-محموله-قاچاق-ميلياردي-در-زنجان-سارقان-طلای-کودکان-در-ابهر-به-دام-پلیس-افتادند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری سارقان طلای کودکان در ابهر گفت: سه سارق حرفه ای که اقدام به سرقت طلای کودکان و زنان می کردند در ابهر در دام پلیس گرفتار شدند.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: پليس آگاهي شهرستان ابهر از سرقت و كش روزني طلاهاي كودكان و زنان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با اين اطلاع ماموران پليس آگاهي تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز که در بررسي هاي صورت گرفته 3 سارق که اقدام به سرقت طلاهای زنان وکودکان در منزل و معابر ميکردند را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اینکه پس از دستگیری متهمان اموال مسروقه کشف و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند .

سردار جهانبخش گفت: پليس درباره مراقبت از اموال بويژه كودكان به منظور پيشگيري از سرقت طلاي آنان هشدارهاي لازم را به شهروندان ارائه داده و انتظار دارد خانواده ها نيز نسبت به اين موضوع هوشياري و توجه بيشتري داشته باشند.

وي توصيه كرد: كودكان خود را براي بازي در كوچه و خيابان تنها رها نكنند و حتي در پارك ها و فضاهاي تفريحي نيز مراقب فرزندان خود باشند تا فرصت سوء استفاده براي افراد معتاد و سارقان خياباني فراهم نشود .

كشف محموله  قاچاق ميلياردي در زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي یک ميليارد و 500 میلیون ريال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

وی گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا  ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را در اتوبان زنجان – قزوین شناسايي كنند.

سردار جهانبخش خاطر نشان كرد: ماموران پس از توقيف این اتوبوس در بازرسي از انواع بیش از یک تن گردو  و هزارو 148 ثوب انواع البسه قاچاق را كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده یک ميليارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است ، گفت :متهم دستگير شده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

وی عنوان کرد: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس  قرار دارد و اين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

محموله قاچاق کالا به مقصد نرسید

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک ميليارد 200 میلیون ريال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

وی افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان خرمدره در حین کنترل خودرو های عبوری در 24 ساعت گذشته موفق شدند در یک عملیات یک دستگاه  کامیون و سواری پژو 405 را در اتوبان "زنجان - قزوین" شناسايي كنند.

سردار جهانبخش افزود: ماموران پس از شناسایی ، خودروها را متوقف و در بازرسي از آن ها بیش از 13 هزار انواع داروی غیر مجاز و 63 حلقه لاستیک قاچاق را كشف كردند.

وی با اشاره به اينكه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده، بيش از یک ميليارد  و 200 میلیون ريال برآورد شده  است، گفت: 2 متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر